מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למה לא עונים -חוסר יציבותh13/10/2012
בן 45 ללא תרופות סמ 185 70 קג -לאחרונה (לפחות 8-10 חודשים) - תחושה כללית של עיפות ודפיקות לב חזקות (לא מהירות)-הרופא טוען סטרס+חרדה.אולם מלבד זאת יש לי גם כאבי חזה ומרפקים כמו דקירות (ביד ימיןלא שמאל) במיוחד לאחר מאמץ (עליה מדרגות,השתוללות פיזית עם הילדים,מין ואפילו לאחר ארוחה-פשוט מרגיש את הדופק והחזה) נוסף לזה הרגשה של חוסר יציבות כל היום (לא סחרחורת-כאילו הולך ליפול כל רגע) ולבסוף לחץ בעיניים (אני ללא משקפים אבל הרבה שעות מול מחשב). אתמול בתכנית של קרסו הוא אמר לאישה אחת להרים ידים קדימה ולסגור עיניים ואח"כ לפתוח לאחר 20 שנית . הוא שאל האם הידים באותו גובה. שלה היו באותו גובה ואני במקביל עשיתי את התרגיל הזה ויד ימין היתה נמוכה בכ-15-20 ס"מ מיד שמאל)-מה זה אומר.
יש לציין שלפני כ10 חודשים באצבע ימין עקב כדור סל (מכה ממש חזקה כנראה שבר באצבע)-האצבע היתה בצבע כחול סגול כהה כל האצבע ומאז כאבי האצבע עד המרפק עם הרגשת הדפיקות לב במרפק ובאצבע. -- האם יתכן ואיזה קריש דם מטייל לי בגוף
נ.ב בדיקות דם כלליות לפני חודשיים תקינות לרבות כולסטורול,כמו כן מאמץ לב תקין (הולטר לב 24 טרם עשיתי)
אני כבר מותש מההרגשה הכללית הפנימית של הגוף ...(מה גם אני משחק אותה חיצונית כלפי המשפחה שהכל סבבה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים -חוסר יציבות - תגובה
אייל קליין14/10/2012התמונה מעט מורכבת ולכן כדאי להמשיך בירורים אצל רופא א.א.ג לגבי נושא שיווי המשקל, אורטופד לגבי המכה ביד והתופעות הנלוות (רצוי לבקש הפניה לפיזיותרפיה). לא סביר שמדובר בקריש דם ש"מסתובב בגוף".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שרירי צוואר גרוןמאיה12/10/2012
שלום רציתי לדעת אם קיימת בדיקה לראות האם יש בעיה בהולכה עצבית בצוואר מכיוון שיש לי חולשה קשה בצוואר גרון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שרירי צוואר גרון - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012לא בודקים הולכה בשרירי הצואר . אבל ניתן לבדוק את שרירי הצואר עי החדרת מחט לשרירי הצואר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנטיגטוןגדכד11/10/2012
אם עשיתי בדיקה וגילו שיש לי את הגן הפגום של האנטיגטון, שהבנתי שהסיכוי לקבל את הגן הוא 50 אחוז, זה אומר שבטוח התפרץ לי המחלה או שיכול להיות לי את הגן הפגום אבל עדיין לא לחוות את המחלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנטיגטון - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012אם יש את הגן הסכוי גבוה להתפרצות המחלה אבל יש מצבים של מחלה קלה כי הבטוי של הגן לא מלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניגוד בין תרופותתלמוש11/10/2012
האם יש ניגוד במתן הקרטיה וכדורי כורכום.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניגוד בין תרופות - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012לא שאני יודעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנות קשותאור11/10/2012
שלום,
אני בת 25, בריאה בד"כ, סובלת ממיגרנות קשות מאוד(שהוגדרו אח"כ ככאבי ראש כרוניים) מגיל מאוד צעיר (בי"ס יסודי).
עברתי את כל התרופות האפשריות, החל מאדוויל, רוקסט ודומיו וכלה בטופמקס, טראמדקס, אלטרול וכו'. אני נמנעת ממזונות שעלולים לעורר מיגרנה, מתמידה בפעילות גופנית, לא מעשנת ולא שותה.
שום דבר לא עוזר לאורך זמן.
ההתקפים שלי הם יומיים, אני בעצם חיה בכאב מתמשך ולא מצליחה לתפקד, במיוחד כשהכאב מלווה בכל תופעות הלוואי האפשריות: בחילות קשות והקאות, רגישות לאור, לקול ואפילו לריח, סחרחורת ועוד ועוד...
אני נאלצת לקחת ימי חופשה בעבודה וזה פוגע במהלך החיים התקין שלי בכל היבט אפשרי (לימודים, זוגיות).
מה עוד אפשר לעשות? אילו עוד טיפולים או תרופות נותרו (ניסיתי גם טיפולים אלטרנטיביים למיניהם שלא הועילו)?
מוכנה לנסות כל דבר שהוכח כמועיל.
אני באמת אובדת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות קשות - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012לנסות טיפול מונע בדרלין או דפלפט יחד עם טיפולים אלטרנטיביים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי דרלין ודפלפט במשך כמה חודשים
אור18/10/2012תודה על התגובה ד"ר.
לא היה שיפור משמעותי וגם היו לי תופעות לוואי של הירדמות וישנוניות שממש הפריעו לי (הייתי נרדמת בעבודה, מול השולחן. קרה לי גם עם אלטרול, אחרי העלאת מינון ל-35 מ"ג).
לגביי טיפולים אלטרנטיביים - עשיתי דיקור במשך שמונה חודשים... לא עזר כלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה קיצונית לשמש חזקהMaleficarum11/10/2012
שלום,
אני בן 22 וסובל זה מס' שנים מתסמינים דמויי-התייבשות בכל חשיפה לשמש חזקה. אף שאני נוהג לשתות כמות מרובה של מים, כאשר אני נחשף לשמש חזקה אני חש תוך מס' דקות קוצר נשימה, חולשה, חום פנימי רב וערפול חושים. בעבר סבלתי אף מכאבי ראש שלא ניתן היה להטיבם, וכיום התסמינים פוחתים לאחר רחצה במים קרים. אני חש שגופי נרתע מחשיפה לשמש.
עליי לציין שאני בהיר עור ושהמצב המתואר התחיל בזמן בו התחלתי לסבול משינוי בתפקודי המנטלי, הנבדק בימים אלה. אני חושש לצאת מביתי בעונת הקיץ.
אשמח לכיוון כללי; תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה קיצונית לשמש חזקה - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012לא ברור מה קורה לך . יש צורך להתיעץ עם רופא אלגרולוג .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע צריך לצום לפני MR מוח?דינה10/10/2012
אני ודעת אם מחדירים לי מחטים או זריקות ו ואני בצום אפילו של שעתיים
גוף שלי חלש ואני צריכה לשתות אפילו מעט
האם זה יזיק עם הוחמר ניגוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע צריך לצום לפני MR מוח? - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012חומר ניגוד במרי לא מזיק אבל מופרש דרך הכליות ולכן צריכ לבצע קודם תפקודי כליות . יש צורכ בצום בגלל שהחומר יכול לגרום להקאות באופן נדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שיווי משקלס...09/10/2012
יש לי חוסר שיווי משקל הנמשך כבר יותר מחצי שנה הוא מפריע לי בשכיבה בהליכה בעמידה ובישיבה אני כל הזמן מרגישה כאילו אני עומדת ליפול וסחרחורות רק לפעמים ותחושות עילפון כמעט על בסיס יום יומי וגם הרגשת זרמים בכל הגוף. הבדיקרות אותם ביצעתי הם א.א.ג נוריולוג בדיקת שמיעה בדיקות דם סי טי מוח הכל יצא תקין.
מה זה יכול להיות ומה עליי לעשות כדי להעלים את החוסר שיווי משקל.
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר שיווי משקל - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012יש צורך בבצוע בדיקות נוספות כמו ENG ולשקול בצוע MRI מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן09/10/2012
שלום ממה יכול להיות חולשה ברגליים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין14/10/2012שלום דן יכולות להיות סיבות רבות לכך, יש לבצע הערכה של נוירולוג במידה ואתה חש שיש בעיה כלשהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה במרכז השינהיעל09/10/2012
שלום . רציתי לשאול האם יש תופעה כזו שבעקבות ארוע מוחי נפגע מרכז השינה , ורוצים כל הזמן רק לישון, למרות שהצד המנטלי דווקא לא כל כך נפגע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה במרכז השינה - תגובה
אייל קליין14/10/2012בהחלט ייתכן, הרבה פעמים על רקע דיכאון. חשוב לבדוק ולטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק עיצבי..שי08/10/2012
שלום..לפני חודשיים ניפגעתי בגב עקב החלקה .בצילומי ct ו-mri רואים שתי בלטי דיסק..לאחר שהיתלוננתי על רגל ימין שנירדמת ליפרקים עים תחושות עיקצוצים וצריבה . וקצת פחות ברגל שמאל .נישלחתי לבדיקת emg ותוצאות הבדיקה היו שקיים נזק עיצבי בארבע גפיים תחתונות..השאלה שלי היא.. האים זה מסוכן ? מחמיר ? האים יש לזה טיפול ? לתשובתך אודה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק עיצבי.. - תגובה
אייל קליין08/10/2012לא ציינת את גילך ולכן התשובה יכולה להיות חלקית בלבד. ייתכן מאוד שבלטי הדיסק הינם ישנים ולא נגרמו כתוצאה מהחבלה אך הטראומה גרמה להופעת הסימפטומים. קשה להגיד לאן זה יתקדם. ישנם אנשים שחיים עם בלטי דיסק מבלי שאפילו יידעו על כך או אפילו אם ידעו או סבלו מזה מצליחים לשמור על עצמם ולהימנע מגפיעות נוספות. חשוב לפנות לרופא ולבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לטפל בסימפטומים הקיימים ולקבל הדרכה כיצד להתמודד עם המצב הקיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה..
שי08/10/2012גילי הוא 54שאלתי מיתמקדת יותר בצד הנוירולוגי בסימפטומים העיצביים כפי הממצאים ב-emg . לתשובתך אודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה.. - תגובה
אייל קליין08/10/2012אם כך... על פי גילך אפשר לקבוע כמעט בוודאות שבלטי הדיסק אינם חדשים אלא מצב ישן שנגרם בגיל צעיר יותר אך לא היה סימפטומטי. כעת לאחר החבלה המצב הפך להיות סימטפומטי עקב העומס על הרקמות וכו'. מניסיוני חשוב להגיע לטיפולי פיזיותרפיה מוקדם ככל האפשר. גם כאשר ישנם ממצאים ב EMG זה לא אומר שהמצב לא יכול השתפר, ישנן טכניקות מנואליות ואחרות להוריד עומס מהרקמות ולעזור השיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועה חדה של הראש גרמה לשרשרת שלכאבאור כהן08/10/2012
כתוצאה מתנועה חדה של הראש לפתע הרגשתי כאב של מספר שניות כ2-3-4 שניות, מאחורי הראש בחלק התחתון השמאלי, עם כאב זה למשך כמה שניות גם לא הרגשתי תחושה בלשון. לאחר שכאב זה נפסק אני עכשיו מרגיש בכללי בצד השמאלי של הגוף חוסר איזון, המלווה בכאב (מאוד חלש) באותו מקום שהיה כאב עז מלכתחילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני בן 17 ותודה מראש!
אור כהן08/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועה חדה של הראש גרמה לשרשרת שלכאב - תגובה
אייל קליין08/10/2012אני מציע להתייעץ עם אורטוםד ונוירולוג. אני מניח שהתנועה החדשה גרמה לכיווץ שרירים חזק בצוואר ומכאן הכאבים. לשרירי הצוואר יש גם רצפטורים הלוקחים חלק בתפקוד שיווי המשקל שלנו וייתכן נגרם שיבוש כלשהו ב"שידור" שלהם עם התנועה החדה ומכאן תחושת חוסר האיזון. אני מעריך שהדברים יחזרו לקדמותם תוך זמן קצר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר לידה בעיות בראיהאיילת06/10/2012
שלום,
אני בחורה בריאה בת 23, לפני כחודש ילדתי את בני הבכור, כשבוע לאחר הלידה התחלתי לראות כמין תזוזות, אני פתאום רואה את התמונה שמולי זזה וכעבור שניה זה חולף, נבדקתי אצל רופא עיניים והוא שלל קשר לרפואת עיניים.
ברצוני לציין שזו לא סחרחרות, אין לי תחושה שהעולם מתנדנד.
מה יכולות להיות הסיבות? האם זה קשור לפסיכולוג? נובע מלחץ אולי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר לידה בעיות בראיה - תגובה
אייל קליין08/10/2012ייתכן בכל זאת שמדובר בסוג של סחרחרורת יש לפנות גם לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחיShirly05/10/2012
היי.. אני בת 27.5 ועברתי אירוע מוחי לפני חצי שנה מאז צד ימין שלי לא עובד לא ביד ולא ברגל... מה אני יכולה לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - תגובה
אייל קליין08/10/2012הארוע עדיין טרי ולכן יש עדיין סיכויים רבים להשגת שיפור תפקודי, יש להתמיד ולתגבר טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, הידרותרפיה וכד' על מנת להשיג את השיפור.
הדגש בטיפלולים ובתרגול העצמי צריך להיות על הגברת מעורבות הצד הימני בכל פעילות יומיומית (כמובן על פי היכולת) ולמנוע מצב הנקרא: Learned non use, כלומר מצב שהגוף מתרגל לבצע הכל עם צד שמאל ו"שוכח" את צד ימין ובכך מחליש אותו עוד יותר.
לזכותך עומד גילך הצעיר שכמובן משפר את סיכויי ההתאוששות וכפי שאמרתי עדיין מוקדם ויש עוד פוטנציאל להשתפרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשניקה03/10/2012
שלום
הבן שלי בן 23 בריא ועוסק הרבה בספורט.
בחודש האחרון התחיל לסבול מכאבי ראש באזור קבוע משני הצדדים, באזור שמעל לאזניים. רופא המשפחה רשם לו נקסין לכאבים אבל זה לא עוזר. כעת התחיל לבלוע רוקסט וזה קצת מרגיע לו.
הכאבים בדר"כ בערב ובלילה.
הרופא הפנה אותו ל CT עם חומר ניגודי ונקבע לו תור לעוד כחודש.
אני מאד מודאגת. האם זה עלול להיות גידול? מפרצת? אני בהיסטריה איומה שמא זה משהו חמור ורציני ביותר.
עלי לציין שהוא נטל במשך חודש טיפות וכדורים בגלל אף סתום/מחיצה עקומה באף, שרשמה לו רופאת א.א.ג.. כבר שבועיים לא משתמש בתרופות הללו.
יתכן שכאב הראש זה כתוצאה מהתרופות הללו (לא זוכרת במדיויק את שם התרופות).
אנא תשובתך המהירה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
אייל קליין08/10/2012לגבי תופעות לוואי יש להתייעץ עם הרופא שרשם אותן. במקביל לבירור הנ"ל אפשר גם להתייעץ עם אורטופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

