רעידות בכל הגוף עקב הפסקת כדור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רעידות בכל הגוף עקב הפסקת כדור
    צפרלקס
    28/06/2011

    שלום רב

    הייתי לחוץ ובימשך שלושה ימים לקחתי כדור צפרלקס - כביכול כגד חרדה כלשהיא

    לאחר שלושת הימים מכן הפסקתי - כי לא היה צורך צורך מלכתחילה - איני חרד, מזיע , מסוחרר וכו..

    משום מה יום אחר שהפסקתי לקחת את הכדור כל גופי החל לרעוד - (כי לפני קבלת הכדורים- ביום שהייתי לחוץ לא רעדתי בכלל )

    שוב חייב לציין כי אני לא לחוץ, מסוחרר, מזיע , עצבני , אלא רגוע ומחויי ורק גופי משום מה רועד

    האם יתכן שמכיוון שהכדור נכנס למערכת בשלושה ימים - אלו הם תופעות לוואי של הפסקה מכיוון שלא המשכתי ?

    האם זה יעבור ??-

    סליחה שאני חוזר על עצמי - אך איני חרד , מפוחד , מבוהל אלא מרוכז, מחוייך וללא שום חרדה.

    אשמח לקבל תשובה בהקדם

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות בכל הגוף עקב הפסקת כדור - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    04/07/2011

    שלום לך,

    רעד יכול להיות תסמין של הפסקת כדור באופן פתאומי. באופן כללי, לא מומלץ לעשות שינויים תרופתיים על דעת עצמך. תופעה זו אמורה לחלוף. במידה וזה נמשך מספר ימים ולא פוחת פנה לרופא המטפל.
    תסמינים של הפסקה יכולים להיות לא נעימים אך הם הינם חולפים ולא נשארים לטווח הארוך.

    תרגיש טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו