חרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה
    יוני
    30/06/2011

    שלום לד"ר ,
    אני מטופל במשך שנה בלוסטרל במינון 200 מ"ג לחרדה קלה ודאגנות יתר.
    במשך השנה האחרונה היה לי הקלה (הרגשתי טוב מאוד תודה לאל) אומנם היו לי אפיזודות קלות של מצבי רוח דאגנות ממש קלים , בימים האחרונים אני נתון ללחץ מבחנים באוניברסיטה וגם לכמה נכשלים לצערי הרב,.
    התייעצתי עם הפסיכיאטר שאצלו אני מטופל והוא המליץ לי על אפקסור.. שאלתי היא האם אפקסור יעיל לחרדות ? או מה שאני צריך כדורים אחרים ?
    האם המעבר לאפקסור מעיד על חומרת החרדה או שאין לזה קשר?
    מה לדעתך כדור יעיל יותר לחרדות קלות ודאגנות? לוסטרל או אפקסור ..
    הפחד שלי שהטיפול לא יהיה מתאים לי .
    תודה לך (עבודת קודש אתם עושים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    04/07/2011

    יוני שלום,

    לוסטרל ואפקסור שייכים לקבוצות שונות. השאלה היא לא מה יותר יעיל לחרדה אלא מה יותר מתאים לך באופן אישי. סמוך על הרופא שמכיר אותך ואת מצבך. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) וגם ביופידבק (משוב ביולוגי). במהלך CBT וביופידבק תוכל ללמוד כלים להתמודדות עם החרדה בהווה וגם לטווח הארוך.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו