מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משתגע....קובי מ.12/07/2011
שלום רב.
אני בן 22-23, מאז שהשתחררתי אני כמו פרח גוסס , לא יוצא מהבית רק דברים קריטיים ושואף לחזור כמה שיותר מהר הביתה, עכשיו אני רק מתחיל להבין שזה התחיל הרבה הרבה לפני הצבא, אני מנתח תחיים אחורה ואני לא מבין מה חשבתי לעצמי אותו רגע,
אני נמנע מלהיפגש עם חברים או סתם אנשים בחוץ, בדרך כלל אני מוצא את עצמי בחצי שנה אחרונה בחדר ,עושה אותו דבר ואפילו שומע אותו שיר כל יום מלא פעמים.אני מתבייש לפנות לבקש עזרע ,כי כל חיי היתי בן אדם קשה מאוד מבחוץ ועדין מבפנים (סוג של חומות כאלה שהלכו והיגיעו לשמיים) ועכשיו אני לא יודע איך לשבור אותן, ומפחד שהטיפול ישפיע על המשח חיים ,סוג של חותמת שלא יכניסו אותי למועדוני החיים.
אני מאוד רוצה להישתחרר מזה, ולהתחיל תוכניות שיש לי מלא בראש,שמרוב הדיכאון הגיעו לגיל 50 ומעלה,
כתבתי בפורום בשביל אולי יש אנשים גם עם מצב או היו בעבר ויצאו מזה שירצו לשתף אותי במייל ולספר על התהליך איך הוא מתנהל ואיך הוא משפיע על חיי יום יום (בינתיים אני לא מתכוון לפנות לפסיכולוגים/פסיכיאטרים למינהם לא רואה את עצמי שופך תלב מול אנשים שאני לא מכיר שרק רוצים להרוויח כסף ולמשוך ת'טיפול שתשלם עוד ועוד ומה שממשלתי או מסובסד בטח ובטח לא אכפת להם מהבעיות שלי יש להם מספיק משלהם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן אור
מלי קמחי24/07/2011קובי...מדברייך נשמע שעברת חוויה קשה בצבא שגורמת לך להסתגר ולהתבודד היום. קובי, אתה מתאר מצב מאוד לא פשוט ולמרות התנגדותך אני חושבת שאתה חייב ללכת לטיפול. המטרה בטיפול זה לא רק לדבר על הדברים אלא גם עצם יצירת הקשר עם המטפל. אני מטפלת בפסיכודרמה באופן פרטני וקבוצתי. השוני בין טיפול פסיכודרמה לטיפול פסיכולוגי רגיל הוא שהפסיכודרמה מעודדת אקטיביזם כלומר לא רק לדבר על הדברים אלא גם לחוות אותם 'בכאן ועכשיו'. אני אשמח לעזור, לענות על עוד שאלות ולהמליץ על אנשי מקצוע נוספים.
שיהיה רק טוב
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

