מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין לי תקווה לחייםאיה26/07/2011
אני בדיכאון כבר יותר מ3 שנים אני רגישה עד מאוד לגוף שלי הדיכאון התחיל מזה שבכיתי הרבה ונהיו לי קמטים בעפעפיים זה ככ זיעזע אותי שהתחלתי לבכות וככה נכנסתי לדיכאון אני עכשיו יודעת שזה דבר פעוט דבר זניח במהלך כל הדיכאון הייתי היסטרית נחנקתי לבכות בכל נשימה בלי הפסקה ממש מסביב לשעון הרגליים שלי התקצרו מרגישה מוות בגלל זה אני נחנקת לבכות בכל נשימה לא יושנת בכלל בלילות
כל החיים שלי האושר הגדול והעצום שלי היה על הגוף שלי ועכשיו אין לי את זה יותר בעיקר בגלל הרגליים אני יודעת שלמי שלא ראה אותי זה נשמע הזוי שזה לא ייתכן אבל זה אכן קרה לי בגלל זה נגמרו לי החיים אין לי מנוח אני מדכא את עצמי בכל נשימה בלי הפסקה יש לי בכי יש לי דלקת בגב וכאבים עזים ברגל השמאלית וכאביים בצוואר כל הגוף שלי מתחלה אני חושבת על המוות שלי החיים שלי בלתי נסבלים הרגליים שלי התקצרו זו טרגדיה בשבילי אני לא יכולה להמשיך ולחיות אני מפחדת מהחיים שלי שהם גיהנום אני מפחדת מהגורל שלי אין לי פיתרון אין לי תקווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי תקווה לחיים - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן26/07/2011שלום. צר לי על רגשתך. מצבי דיכאון ומצוקה הם חלק בלתי נפרד מהדינאמיקה של החיים והתמודדות איתם מהווה אתגר להתפתחות האדם ולצמיחתו האישית. לעיתים נחוות חוויות המצוקה בעוצמות גבוהות מאוד ונתפסות כחסרות מוצא עד שנראה, כי הפיתרון היחיד הוא למות ועל ידי כך להפסיק את הסבל. תחושה של חוסר יכולת להתמודד או/ו העדר כלים ומשאבים להתמודדות יעילה תוקעים את האדם בתוך מלכודת של מצוקה. אם זאת, ניתן ללמוד אופנים שונים ולהרחיב מגוון של מיומנויות המסיעות בהתמודדות יעילה עם המצב ועוזרות להיחלץ ממלכודות. כלים אלו עשויים להוות חוסן אישי להתמודדויות יעילות במצבי לחץ ומשבר עתידיים. כלים אלו ניתן ללמוד בטיפול פסיכותרפויטי. גישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה לתרום רבות. בנוסף, יתכן ויש צורך בעזרה תרופתית. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית בנוסף לפסיכותרפיה.
תרגישי טוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

