דיכאון וחרדות קשות .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדות קשות .
    מילכה
    09/08/2011

    אני חצי שנה אחרי לידה שחוויתי גם בהריון וגם אחרי הלידה דיכאון קשה. אומנם ללא אישפוז אבל בהחלט זוועות. גם לפני ההריון היו לי תקופות שהייתי מטופלת בדיכאון. היום אני לוקחת 100 מג לוסטרל.מאד רוצה להוריד מינון ולסיים עם זה.
    העניין הוא שעדיין יש לי חרדות שחלילה משהו נורא הולך לקרוא. אני לא יכולה להנות ולהרגיש שמגיע לי טוב ואושר.שמותר ויכול להיות הכל בסדר.בעל,ילד,בריאות ועבודה טובה.
    מה עושים? כל יום אני אצל הרופא אם נפיחות קלה או סימן על העור וכולי פחדים שזה הנורא מכל.

    תודה רבה על ההקשבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדות קשות .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדות קשות . - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/08/2011

    שלום. מזל טוב להולדת התינוק! אני מאוד ממליצה לא לעשות שום שינוי בלי פגישה עם רופא המטפל ולא להפסיק תרופה (חצי שנה אחר לידה תרופה מאוד קצרה).
    בנוסף, חשוב לציין שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר ללמוד כלים של שליטה במצב בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה מונעים הישנות של ההפרעה בעתיד
    תרגישי טוב
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו