אי שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שקט
    ולדימיר
    14/08/2011

    שלום אני נוטל אפקסור 75 מ"ג במשך 3 שבועות בערך , תוך כדי שאני יורד מלוסטרל 200 מ"ג ולסיומו .

    אני לא הרגשתי תופעה חריגה כלשהי של האפקסור למעט הזעה,וקושי בשינה.

    ביומיים האחרונים אני מרגיש תחושה של אי שקט ועצבנות לאחר רגיעה כמו שציינתי.

    שאלתי היא האם זה אמור להיות כך ? או שעליי להעלות מינון ? כל מה שיש לך לחדש לי ד"ר אני אשמח לדעת תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי שקט - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    19/08/2011

    שלום. אפקסור -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
    קודם כל השפעה של אפקסור מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות .
    יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים (כמו שתיארת). במידה וקיים מרכיב של חרדה דיכאון ותסמינים גופניים בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
    במקרה שלך אני כן ממליצה לפנות למטפל שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו