שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    קארין
    16/08/2011

    לוקחת ציפרלקס 10 מג במשך 32 ימים בכל בוקר,בהתחלה הכדור השפיע לאחר שבועיים לטובה מצב רוח יותר החרדות ירדו קצת וההיפוכונריה פחתה והדיכאון ירד.אבל במשך חודש אני לא מצליחה לישון לילה שלם ישנה רק שעתיים עד ארבע שעות ואז במהלך היום אני עיפה ולא מתפקדת כראוי.ועוד לציין שבזמן האחרון התסמינים של הדיכאון מתחילים לחזור מה זה אומר שהכדור כבר לא משפיע?ומה עם השינה שלי?יש לציין שאני לא רוצה להתרגל לכדורי שינה ....איזה כדור או משהו יכולים להתאים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    19/08/2011

    לקארין שלום. אני ממליצה לדבר עם רופא המטפל. יכול להיות צריך להתאים את המינון של התרופה, יכול להיות גם לעביר את התרופה לשעות הערב.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר אלונה

    קארין
    19/08/2011

    ממש תודה על העזרה....רציתי לשאול הייתי אצל הרופאה והיא נתנה לי בונסרין 30 מג חצי כדור כל ערב ואחרי 4 ימים או שבעה לעלות לכדור.האם הכדור בסדר?השילוב בין הכדורים ציפרלקס 10 מג ובונסרין 30?יש לציין שלקחתי כבר יומיים ובאמת סוף סוף ישנתי לילה שלם אבל במשך היום אני עייפה ומין תחושה של סיחרור כזה האם זה רק בהתחלה ואחר כך זה עובר?ושמעתי שלכדור יש מלא תופעות לוואי לכבד....סליחה על כל השאלות אבל אני סומכת פשוט על דעתך תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר אלונה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/08/2011

    לקארין שלום. בונסרין (מיאנסרין) היא תרופה ותיקה המיועדת לטיפול בדיכאון, אך מתאימה גם לטיפול בהפרעות חרדה או בדיכאון המלווה בהפרעות חרדה. כיוון שהיא נוטה לגרום לנמנום היא מתאימה במיוחד לאלו הסובלים מקשיי שינה.
    מיאנסרין פועלת במנגנון מסובך ושונה מהמנגנון של ה- SSRI's, אך גם היא מעלה את רמות הסרוטונין במוח ובנוסף את רמות הנוראפינפרין. ניתן לעיתים להעזר בה כדי לחזק השפעה של תרופות אחרות נוגדות דיכאון וחרדה.
    תופעות הלוואי העיקריות של מיאנסרין הן: יובש בפה, ישנוניות, טשטוש, עצירות וסחרחורת. באופן נדיר ביותר היא עשויה לגרום לירידה במספר תאי הדם הלבנים ולכן יש צורך במעקב.
    כשמדובר במנה יומית אחת מומלץ ליטול התרופה בערב כיוון שגורמת לישנוניות.
    אין אינטרקציות בין תרופתיות עם ציפרלקס.
    תרגישי טוב,
    בברכה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו