נמאס לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי
    נטע
    21/08/2011

    איןלי כח לחיות
    יש לי שני בנים הגדול עם אוטיזם קל
    אני בודדה כ"כ
    בעלי שונא אותי ומתעלם כאילו אני אויר מוחלט...
    אין לי אף אחד אני עובדת כמו חמור המון שעות מחוץ לבית ובבית מנסה כמה שאני יכולה
    אם היה מותר להתאבד הייתי מתאבדת המחוייבות שלי כלפי בני היא היחידה שמשאירה אותי בחיים
    אני רואה איך בעלי נהנה להתעלל בי נפשית-הוא פשוט מתייחס אליי כאילו אני אויר
    הלוואי והייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה
    אין לי שום אומץ להתאבד וגם לא להתגרש למה נולדתי בכלל
    אני בחורה דתייה ויודעת שאסור לבגוד וזה חמור מאוד -אם רק היה מותר הייתי בוגדת רק למצוא מישהו שיקשיב לי -לא יותר מזה
    מחר יש לי יום נישואים-אני צוחקת עם עצמי-שבטח בעלי קונה לי יהלום ומזמין לנו בית מלון בחו"ל...חחח אפילו בחולון -לא
    אם היה יכול היה קונה לי רעל עכברים בקופסא...
    אני לא בן אדם רע-אז אני לא יודעת מה עשיתי שזה מגיע לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נטע יקרה

    רגשות
    22/08/2011

    קראתי את מה שכתבת ואני מזדהה עם הכאב שלך. אני יודעת שההזדהות שלי לאתעזור לך. לכן מה שאני מציעה לך, זה לבקר אצל רופא המשפחה שלך, לספר לו על המצוקות שלך. לאחר שישמע אותך הוא יחליט האם לתת טיפול תרופתי שיעזור לך להתגבר על המצוקות או שישלח אותך לפסיכיאטר לטיפול. האמיני לי יקירה, זאת לא בושה! את זקוקה לעזרה ודחוף! העובדה שאת נזקקת לטיפול פסיכיאטרי, לא עושה אותך פסיכית!! ארגני את כל כוחות הנפש שלך ושמעי לעצתי. אני מדברת מיתוך ניסיון אישי שלי. שיהיה לך בהצלחה!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו