מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובלת מדיכאון, אי שקט וחרדותמיכל29/08/2011
הנובעים מחרדת נטישה שמלווה אותי מילדות בגלל אבי וכרגע משפיעה על קשר זוגי שלי.
כל הזמן דמעות בלי סיבה, לחץ, רעידות בכל הגוף, נדודי שינה, חוסר שקט וחוסר יכולת תפקוד בעבודה, אין יכולת להתמקד בשום תחביב או טלויזיה. ללא שום קשר למציאות.
אני נוטלת רגיעון אך לא עוזר לי, ןטיופ נפשי לא בא בחשבון בגלל סיבות כלכליות, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מדיכאון, אי שקט וחרדות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/08/2011שלום לך,
אם את שוללת טיפול פסיכולוגי, אני יכולה להמליץ לך על טיפול תרופתי. תרופות נוגדות חדרה/ דיכאון מקבוצת SSRI יכולות מאוד לעזור לך להתמודד עם מצבך. פני לרופא פסיכיאטר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה לי...
מיכל12/09/2011החלטתי לפנות לפסיכולוג אחרי שתרופות לא מאוד עזרו לי, פניתי לפסיכיאטר, אני נמצאת בחרדות עצבים (רעד בגוף), חוסר יכולת לתפקד בעבודה ויכולת לישון כמו שצריך, כרגע אני בחיפוש אינטנסיבי, אינני מודעת למקור העצבים שלי, לא מובן לי המצב שלי לא יודעת למה.. אני רוצה להגיע לשורש הבעיה בעזרת פסיכולוג ובעזרה עצמית, רציתי לשאול איך עדיף לטפל בזה? לחיות בשגרה תמידית? זה לא מצליח לי, ביומיים האחרונים אני מגיעה חלעבוד ומרגישה גרוע יותר,מתחילה לרעוד ולבכות, החלטתי לעזוב שם לזמן מה ולסוע למשפחה בדרום כדי לנקות את הראש במיוחד שלפני פחות משבוע נפרדתי מחבר שלי (ועדיין אני לא בטוחה שהוא המקור לכל הבעיות שיש לי כרגע) האם זה נכון?? תנו לי עצה אני ממש אובדת עצות וממש קשה לי.. אני מרגישה שאני נופלת לתהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהט שיענה לי
מיכל18/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהט שיענה לי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל18/09/2011שלום לך,
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי אנטי דיכאוני וופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.
מידע נוסף על התמודדות עם חרדות, דיכאון ועל טיפולים חדשניים ניתן למצוא באתר של מיינד קליניק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

