מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מסכנה אין לי פיתרון אני בסבלשקד29/08/2011
אני חולה בדיכאון עמיד כבר יותר משלוש שנים כל הגוף שלי נהרס הרגליים שלי התקצרו וכך גם הצוואר וזרועות הידיים לאחרונה חלה הרעה במצבי הרגל השמאלית שלךי כואבת בעקבות כאב גב אני לא מגיבה לשום תרופה זרועות הידיים והצוואר כואבות נורא אני לא ישנה בלילות בכלל לא מצחצחת שיניים וכואבות לי השיניים לוקחת נרדיל שלא משפיע עליי כל הגוף כואב נורא לא מסוגלת להסתכל על הרגליים שלי שהתקצרו עד מאוד כואב לי לשבת או ללכת מפחדת למות חושבת על המוות יש לי 6 עד 7 יציאות בשירותים כל יום אין לי תקווה בכל נשימה מועקה וייסורים על כל הגוף שהתקצר כואבות לי הבירכיים כל הגוף כואב נורא יש לי גירוד בכל הגוף אבל אין לי פריחה לא יודעת מה לעשות שוכבת או יושבת כל היום ונאנקת מכאבים בגב ובצוואר אני מסכנה לא יושנת בלילות בכלל מפחדת למות מה עושים כדי לחיות ? אני לא יכולה אף פעם לקבל את הגוף שלי שהתקצר עד מאוד זה מועקה לכל החיים שלי קשה לי לחיות ואני מפחדת למות אין לי הפסקה כי אני לא יושנת מה אני יכולה לעשות איך להינצל הכדורים נגד דיכאון לא עוזרים בכלל אני מפחדת מפחדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכנה אין לי פיתרון אני בסבל - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011איה שלום,
צר לי מאוד לשמוע על הסבל הרב שאת חווה. אני מאוד ממליצה לבדוק את הטיפול התרופתי. ככול הנראה, את לא מאוזנת מבחינת התרופות. אפשר לפנות לפסיכיאטר אחר על מנת לקבל חוות דעת שני. לגבי הטיפול התרופתי. בנוסף, מאוד מומלץ לשלב תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שקד31/08/2011האם יכול להיות שאף תרופה לא תוציא אותי מהדיכאון ושאני יישאר ככה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאמין....
מלי קמחי31/08/2011אני לא רופא, אבל אני מאמינה שתמצא תרופה שמתאימה לך.חשוב גם לשלב טיפול רגשי נפשי.
בהצלחה
מלי קמחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011צריך למצוא את התרופה המתאימה. לא להתייאש ולהמשיך לחפש את התרופה ואת המינון הנכון. שווה לקבל חוות דעת נוספת מפסיכיאטר אחר.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

