סדר בבלגן SSR

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סדר בבלגן SSR
    י
    05/09/2011

    בן 43 כבר כשנתיים פלוס (אבל מי סופר) מתחמק מהנחיות רופאת המשפחה לגבי לקחית SSR למינהם (לפני 10 שנים לקחתי אפקסור לתקופה של 10 חודשים והפסקתי לבד עקב תופעות לואי)-ומאז אני אנטי אנטי - אולם בשנתים שלש אחרונות עקב בדיקות רפואיות (אסמה וכו)-חזרו חרדות ומחשבות (וכמבון כל תופעות הלואי -סיחרור,דפיקות לב,נימול,- רופאת המשפחה אמרה "סתם אני סובל" ללכת לפחות לטיפול קוגנטיבי.
    שאלתי האם בכל הכדורים הללו קיים כדור "לייט" או בעל ההשפעה הקטנה ביותר.
    האנטי שלי בעצם נובע מקריאת התגובות באתרי האינטרט של חרדות ופסכיטריה ונראה שכל מי שמתחיל במעגל הזה אינו מפסיק - מחליף מינון,מחליף כדור ,חוזר ,בא ,תופעות לואי,חוסר חשק וכו
    והכי גרוע תלות.
    האם אפשר להתחיל בקטן לבדיקה נניח חודש חודשיים (אני יודע שההשפעה רק לאחר 3-4 שבעות)
    ובכל זאת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סדר בבלגן SSR

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר בבלגן SSR - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    07/09/2011

    שלום לך,

    הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדות היא לשלב טיפול תרופתי (למשל, SSRI) ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם ביופידבק. במצבים של חרדה ברמה נמוכה עד בינונית ניתן לטפל ב CBT וביופידבק בלי תרופות. אך התהליך יותר קשה ויותר ממושך.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו