התקפי חרדה קשים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי חרדה קשים.
    ב'
    05/09/2011

    שלום, אני סובלת מהתקפי חרדה מגיל 18 ,(היום אני בת 23). בגיל 18 התחלתי טיפול של ציפרלקס בהצעת פסיכיאטר. הציפרלקס מאוד עזר. חשוב לציין שההתקפי חרדה בגיל 18 היו נסבלים פחות או יותר ולא היו על בסיס קבוע.
    לאחרונה בחודשיים האחרונים התקפי החרדה הפכו להיות בלתי נסבלים. פוטרתי מהעבודה עקב כך שהיו ימים שלא היתי מסוגלת לצאתמ הבית ולכן לא הגעתי לעבודה. אני כרגע מחוסרת עבודה. לפני כ-שבועיים התחלתי טיפול של ליריקה 100 מ"ג +ציפרלקס 20 מ"ג בהמלצת פסיכיאטר. מרגישה כבר שינוי לטובה אך עדיין יש התקפי חרדה פה ושם שאינני מצליחה להתמודד איתם . נורא קשה לי לשכנע את עצמי בזמן התקף שזהו רק התקף נפשי ולא פיזי. זה מרגיש לי מאוד פיזי. דפיקות לב בקצב של כ-150 פלוס מינוס. הזעה. הידייים קרות.רעד. קשה לי לדבר. ואחרי התקף שכזה נופלת עלי תשישות וחולשה נוראית. אני מחפשת כרגע טיפול פסיכולוגי-התנהגותי שיוכל לעזור לי בנוסף לתרופות.אשמח אם תמליצי לי.זה מאוד דחוף.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי חרדה קשים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי חרדה קשים. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    07/09/2011

    שלום לך,

    ראשית, חשוב לציין שאת מאוד צודקת, התקף חרדה בא לידי ביטוי גם בסימפטומים גופניים שהם מאוד אמיתיים, מוחשיים וממשיים מאוד לא נעימים וגם במחשבות שלעיתים קרובות מאוד מעצימות את התחושות הגופניות. הדרך הטובה ביותר היא לשלב תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) וביופידבק.
    את יכולה לפנות למרכז לטיפולים מתקדמים "מיינד קליניק" בתל אביב. נשמח לעזור.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו