דיכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדה
    א.א.א.
    05/09/2011

    שלום רב!
    אימי בת 76 מזה כשנה סובלת מדיכאון וחרדה .טופלה בכל התרופות האפשריות כגון ציפרלקס ,קלונקס ג'ליקס ואבן, ויפאקס ,מירו, סימבלטה ועוד כרגע אנני זוכרת לפני כשנה עברה ניתוח כריתת אונה בבלוטת התריס . אציין כי בבקורת תפקוד הבלוטה תקין ואינה זקוקה לטיפול תרופתי.אך מצב הדיכאון בו היא שרוייה אינו מאפשר לה לתפקד. מצב רוח מאוד ירוד החיוך נעלם .חוסר תיאבון ואי רצון לאכול.שלא נדבר על הרצון לחיות במצב הנוכחי.אנו אובדי עיצות פנינו למס' פרופ' הרופא המטפל, פסיכיטרים לא הגענו לטיפול בו היא תהייה מאוזנת. היא מגדירה כי הפכה לעכבר מעבדה וכל הניסיונות לעזור לה עלו בתוהו.כיום מקבלת 60מ"ג סימבלטה בבוקר + לוריבן הרופאה נואשת ואמרה שתנסה לשלב קלונקס לסירוגין עם הלוריבן ובערב לפני השינה 30 מ"ג מירו.כל יום הסיוט נמשך היא טוענת שאינה יכולה לנשום ומרגישה כהגדרתה כי סוחבים לה את הנשמה.אנו מאוד רוצים לעזור לה , ואיננו יודעים למי עוד אפשר לפנות ומה עלינו לעשות על מנת שהחיוך וכמובן התפקוד ישוב אליה בחזרה.אשמח לקבל את תגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    07/09/2011

    שלום לך,

    אפשר לנסות טיפולים לא תרופתיים בנוסף לתרופות. למשל, טיפול בגרייה מגנטית למוח TMS, נזעי חשמל ECT, פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו