סימפטמים של נוירופתיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימפטמים של נוירופתיה
    שוקי
    06/09/2011

    שלום!
    בזמן האחרון אני סובל מתחושות בעיקר בידיים והרגליים אך גם בשאר הגוף של שריפה דקירות התפשטות של חום עיקצוצים תחושת של קור המתאימים לנוירופתיה .
    בעקבות זאת הרופא שלך אותי לבדיקת EMG אשר יצאה תקינה ,גם נוירולוג שבדק אותי לאחר מכן טען שמדובר בלחץ מתח ונתן רמוטיב.
    השאלה שלי האם התופעות שהזכרתי אכן קשורת למתח \חרדה דיכאון ???
    מכיוון שקראתי שטיפול נגד דיכאון הינו רלוונטי לנוירופתיה .
    במילים אחרות האם התופעות יכולות לחלוף ??
    בברכה
    שוקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימפטמים של נוירופתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימפטמים של נוירופתיה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    07/09/2011

    שלום לך,

    תופעות שאתה מתאר יכולות להיות קשורות למתח, לחץ, חרדה. תכושות אלו יחלפו כאשר תקבל טיפול תרופתי מתאים. אני ממליצה לפנות להתיעצות עם רופא פסיכיאטר. לעיתים קרובות מאוד מחשבות חולפות בראשינו בזמן התופעה הגופנית מגבירות את התחושות הגופניות. לכן, מומלץ לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. במהלך CBT תוכל ללמוד לשלוט במחשבות ובתחושות בהווה וגם בעתיד.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    תרגיש טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו