סובלת מדיכאון ממושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סובלת מדיכאון ממושך
    רעות
    18/10/2011

    אני בת 18 ומגיל קטן חוויתי דברים די משמעותיים מבחינה חברתית שפגעו בי למשך החיים והורידו לי את הביטחון . הדברים האלו השפיעו עליי ועל הדרך שבה אני מתנהלת , בצורה שאני מדברת עם אנשים ועל החשיבה שלי שבחיים.
    אפשר לומר שבמשך כל השנים האלו היו לי עליות וירידות במצב הרוח עד למצבים קשים של הסתגרות מבכי וחשיבה על התאבדות, אך אף פעם לא עלה בי הרעיון ללכת לגורם מקצועי.
    עוד זמן קצר אני אמורה להתגייס ולא הזכרתי אף מילה בצו הראשון שאני סובלת מחרדות מהפחד שיורידו לי מהפרופיל כי נורא רציתי להתגייס . אבל עכשיו שזה קרב ובא אני נורא חוששת מהגיוס אני לא חושבת שאני מסוגלת נפשית לעשות אותו אני גם נמצאת בתקופה נורא קשה וזה יכול להשפיע עליי לרעה . השאלה שלי אם אני עכשיו אלך לגורם מקצועי יש את האפשרות שיסייעו לי בעניין או שזה מאוחר מדי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת מדיכאון ממושך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מדיכאון ממושך - תגובה

    שרון לויט
    19/10/2011

    היי רעות,
    אף פעם לא מאוחר מדי לפנות לעזרה, גם מבחינת הצבא ובוודאי שמבחינות אחרות. אם את נחשבת לאדם בריא בנפשו, שאינו סובל מפגיעה משמעותית בתפקוד בעקבות בעיות נפשיות (ונשמע שאכן כך הדבר), אין שום סיבה שלא יגייסו אותך אם תרצי מאוד להתגייס. תוכלי גם לבקש לדחות את הגיוס, או לעשות שירות לאומי (שהוא הרבה פחות מלחיץ), אם תרצי בכך.
    בכל אופן, אני ממליצה מאוד לפנות לעזרה, מאחר שאם לא תפני, הסיכוי שהמצב ישתפר הוא קטן בהרבה.
    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רעות

    me myself & i
    21/10/2011

    מאוד מזדהה ומבין את המקום שאת נמצאת בו עכשיו.גם אני עברתי תקופה קשה כזו.
    יש לי רושם שאת אדם מאוד חזק למרות שאולי לא מודעת לכך.
    אני יודע אייך זה מרגיש לעבור תקופות קשות לגמריי לבד בלי עזרה חיצונית מגורם מקצועי כלשהו. במיוחד ups and downs
    שזה מצב הרבה יותר מבלבל וגם יכול להיות דיי מתיש.

    אשמח לשוחח איתך ולתרום מניסיוני.ויש לי לא מעט...
    אני במייל
    [email protected]

    תרגישי חופשי ושיהיה רק טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו