עצבנות וחוסר שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצבנות וחוסר שינה
    האני38
    20/10/2011

    שלום רב ,

    אני בת 39 ועד לפני חודש וחצי הפסקתי באופן פתאומי לקחת את הטיפול של ציפרלקס 20 מ"ג , ובעקבות זאת אני חשה בעצבנות ז"א לא מסוגלת לשמוע בכי של תינוק או רעש טלויזיה גבוה ואני פשוט צועקת המון , ובנוסף יש לי הפרעות בשינה.

    ורציתי לשאול האם תופעות אלה נובעות מהפסקת הטיפול הפתאומי??

    דרך אגב כבר לא מרגישה חרדות אבל עדיין דיכאון ישנו.


    אשמח לקבל תשובה למיייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצבנות וחוסר שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצבנות וחוסר שינה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/10/2011

    שלום . הפסקת תרופות שמשפיעות על המערכת שנקראת סרוטונרגית יכול לתת תופעות מהסוג שאת מתארת . כדי למנוע הופעתן צריך לעשות הפסקה מאוד הדרגתית. בדרך כלל תופעות אלו חולפות תוך 10 ימים במידה ולא חוזרים לקחת חצי מינון ואז יורדים בהדרגה תוך שבועיים. כמובן זה לא המלצה טיפולית אלה הדרכה כללית.
    אני ממליצה קודם כל להיות במעקב של פסיכיאטר המטפל. העניין הוא שכאשר מפסיקים את הטיפול התרופתי, סימפטומים של סימטומים של דיכאון וחרדה נוטים לחזור. על מנת למנוע הישנות של סימטומים מומלץ פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT ניתן ללמוד כלים של שליטה שמאפשרים למנוע חזרתיות של סימפטומים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו