אני מרגישה שהחיים ממשיכים בלעדי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מרגישה שהחיים ממשיכים בלעדי
    אלמונית 23
    21/10/2011

    אני הולכת לישון בשעות מאוד מאוחרות ומתעוררת באמצע היום עם קושי רב לקום על הרגליים, אני אוכלת בלי הפסקה ולאוכל אין טעם
    לא בא לי לעשות כלום- לא לראות טלויזיה ולא לשחק במחשב, לא לדבר או לראות אנשים ובטח שלא לצאת החוצה.
    המצב הכי נורא מבחינתי הוא שגם אין לי כוח להתקלח - אני מחריכה את עצמי לשטוף את הגוף אבל זה ממש קשה בשבילי.
    יש ימים שבהם אני מצליחה לשכנע את עצמי לקום ולעשות משהו כמו ללכת לקניון אבל ברגע שהמשהו הזה נגמר אני מרגישה מרוסקת שוב
    אין לי מחשבות על מוות אני רק רוצה שהמצב הזה יעבור
    אני רק רוצה להרגיש שאני יכולה לנשום בלי שתיהיה לי אבן כבדה על החזה
    אני רוצה שתיהיה לי היכולת לקום ולעשות דברים שאני רוצה בלי להרגיש נכה או עצלנית שלא רוצה להחליף בגדים ולצאת לאור יום
    כשאני מנסה לבקש מאנשים עזרה הם נבהלים ממני ואומרים לי "מה את רוצה שנעשה"
    כאילו אני עצלנית שאני גורמת את זה לעצמי- שאני רוצה להיות ככה- אבל אני לא
    אני רוצה שזה יגמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מרגישה שהחיים ממשיכים בלעדי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    21/10/2011

    שלום לך,

    צר לי מאוד לשמוע על מצבך. ייתכן וטיפול תרופתי יכול מאוד לשפר את מצבך אני מאוד ממליצה לפנות להתיצות עם רופא פסיכיאטר.

    תרגישי טוב,
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו