חרדה קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה קשה
    נופר
    23/10/2011

    שלום אני בת 25 אני נשואה 4 חודשים מהיום שהתחנתי אני ובעלי מנסים להיכנס להריון הלחץ שמה זה לא ילך הכניס אותי למשבר ומחשבות רחוקות מאוד ממני
    ולאחרונה זה ממש החמיר יש לי לחץ בחזה ממש תחושת מועקה אני נרדמת בקלות אבל ב3 לפנות בוקר מתעוררת וזהו לא מצליחה לישון .
    אני מבינה שזה ממש על כלום כי לא נמצאה איזה בעיה אצלי בכניסה להריו למעשה אני אישה בריאה אבל הלחץ הזה כבר לא נורמלי . אני עושה דיקור סיני עשיתי שיאצו הליכות בערב לקחתי טיפות להרגעה ושום דבר לא עוזר ועוד יותר מלחיץ אותי שהבעיה היא ההריון ועד שזה לא יקרה זה לא יעבור לי .. וברור לי שאני מזיקה לעצמי כי בלחץ כזה זה בלתי אפשרי להיכנס להריון .. מה עושים במצב כזה ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/10/2011

    נופר שלום,

    דיקור סיני, שיעצו וטיפות להרגעה לא עוזרות. הדרך הטובה ביותר היא ללמוד כלים ומיומנויות של הרגעה ושליטה עצמית במתח. כלים אלה ואחרים ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT עם ביופידבק. טיפול CBT הינו קצר, ממוקד ומאוד יעיל.
    אני מאוד ממליצה לך ללכת על CBT.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו