הרהורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרהורים
    רוני
    24/10/2011

    שלום רב,

    אני בן 24. כבר בגיל 16 הרגשתי לראשונה תחושת דיכאון (תוצאה של אהבה נכזבת). מאז אני חווה משברים כאלה ואחרים בנפש. מדובר על מצבי חרדה ודיכאון. למשל, תמיד אני חושש שאיבדתי משהו יקר ערך, שכחתי לעשות משהו חשוב וכו'. אני גם נלחץ מכל דבר, קטן כגדול: החל בלוח זמנים עמוס, דרך בעיה רפואית שמתגלה במפתיע, וגם במעין מחשבות פסימיות על העתיד. מעולם לא פניתי לטיפול, תמיד זה היה נראה לי סוג של אות קלון. תמיד חייתי (ועודני חי) עם תחושות של מועקה, חרדה ואבנים על הלב. כל דבר שלא מסתדר לי בחיים גורם לי לדאון רציני ביותר. אני מעדיף להימנע מתרופות מכיוון שהן נראות ממכרות ומיותרות בשלב זה. מה ניתן לעשות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרהורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרהורים - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/10/2011

    דורון שלום,

    פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד כלים ומיומנויות שיעזרו לך להתמודד באופן יעיל עלם מצבך. כישורים שתלמד עוזרים בהתמודדות בהווה וגם בעתיד. ניתן לשלב גם ביופידבק.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    תודה על פנייתך לפורום,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו