יש לי בעיה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה...
    מור
    28/10/2011

    אני בחורה שמשדרת למשפחה ולחברים שלי המון ביטחון מאז ומתמיד הייתי הפייטרית אחת שדוחפת את כולם להילחם ולהתקדם בחיים שלהם אבל כשזה קשור אליי כל הכוחות האלה נעלמים כאילו לא היו אף פעם. היכולת לדמיין לאן הייתי יכולה להגיע אם לא היה לי הפחד הזה שכרוך בכל קטע שיש לי בחיים משגעת אותי . אני מסתגרת המון ,אני יכולה לא לצאת מהבית ימים וזה פוגע בכל התחומים בחיים שלי בלימודים בעבודה בחבר ואני לא יודעת איך להתמודד ואיך להכיל את כל הלחץ והרגשות שמצטברים לי .אני לא יודעת מתי התחלתי לפחד ככה ואין סיבה הגיונית לפחד הזה הוא נדלק לי לפעמים מסתם דברים קטנים כאלה שנראים חסרי משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי בעיה... - תגובה

    שרון לויט
    28/10/2011

    היי מור,
    כדי להבין בצורה טובה יותר את החרדות שלך, דרוש יותר מידע לגבי טיב החרדות, ממה את פוחדת, מהן המחשבות שמעוררות חרדה אצלך ובאילו סיטואציות. תוכלי לפנות לפסיכותרפיסט כדי לברר יותר לעומק לגבי הבעיה שלך ופתרונה. באופן כללי, אם מדובר בהפרעת חרדה בלבד (ללא מרכיב פסיכוטי, כלומר של ניתוק מהמציאות), טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא המומלץ ביותר עבור בעיות מסוג זה. הטיפול יעסוק הן במחשבות שגורמות לך לפחד וינסה להפוך אותן להגיוניות יותר, והן בהפחתת התנהגויות ההימנעות מהסיטואציות המפחידות. התנהגויות מסוג זה משמרות את הפחד, מאחר שהאדם לא נחשף לסיטואציות שמפחידות אותו (או שאינו נחשף להן מספיק זמן) ולא לומד ש"אין ממה לפחד".
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו