מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון כול הזמן...שיילי06/11/2011
שלום,אני בת 26 וחצי,גרה עם חבר שלי.עובדת בשירות לקוחות.אני כול היום בדיכאון,כשאני מגיעה הביתה המצב נהיה יותר גרוע כי כול הערה של חבר שלי גורמת לי להרגיש שהוא לא אוהב אותי,וגורמת לי להתפרצויות בכי,זעם.לפעמים אני כ"כ עצבנית שאני מתחילה לשבור דברים בבית.אני צורחת.בוכה.כועסת.מיואשת.וזה לא משנה מה הוא יגיד,לפעמים זה הדברים הקטנים,חבר שלי אומר שאני פשוט לא רגועה,ההרגשה שלי שכול דבר קטן מראה לי שאני לבד בעולם הזה,ולפעמים הרבה פעמים אם היה לי מספיק אומץ הייתי קוטעת את החיים שלי והייתי אומרת די,כ"כ הרבה פעמים רציתי להתאבד ולא העזתי להכאיב לעצמי.כ"כ הרבה פעמים אני רוצה למות כי אני לחוצה אני לא מצליחה כלום בחיים,בלימודים אני לא מרוכזת וזה לחוץ לי כולם סביבי עם תואר ורק אני לא ואפילו את החומר שנלמד אני לא מוצאת זמן ללמוד אותו או לא מתפקסת כדי ללמוד אותו.ואחרי זה מגיע העבודה שאני מרגישה שכולם צוחקים עלי מאחורי גבי,ואני בכלל לא מצליחה לקשור קשרים חבריים כי אני תמיד כזו לבד,ואז מגיע הבית שאני עם המשפחה לא בקשר טוב ועם חבר שלי כול יום אנחנו רבים בגללי בגלל שאני לא רגועה ומתעצבנת על כול שטות ואני כ"כ עייפה מהחיים האלו,מהלחץ,מההרגשה שאני פשוט כלום בחיים,שום דבר טוב לא יוצא ממני,אפילו מבחינה בריאותית כבר השיער שלי נושר בגלל כול מה שעובר עליי,אין לי אמון שהדברים יסתדרו,פעם האמנתי שיהיה לי משפחה משלי ובעל,וכשדברים לא יוצאים לפועל למעלה משנתיים אלא רק מתחיים כספיים שבאים בעקבות בזבוזים עקומים שלי על דברים שטותים שאמורים להחליף את הדכאון שלי בסיכומו של עניין,אני כבר לא יודעת מה לעשות.אני מיואשת.מאוד...
האם פסיכולוג יכול לעזור לי?? אני רוצה לדעת איך פותרים את הכול,איך נרגעים,איך חיים עם התחושות האלו בשלום??
בברכה שיילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון כול הזמן... - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/11/2011שיילי שלום,
ממכתבך אני מבינה שהערות של חברך גורמות לך לחשוב שהוא כבר לא אוהב אותך. מחשבה זו פוגעת בך ואת מגיבה בהתפרצות של בכי, כעס ולעיתים אף באלימות. בנוסף, את עצבנית, מיואשת ומתוסכלת ממצבך הכללי, את לא מרוצה מתיפקודך הלימודי והחברתי. לדעתי, מאוד יועיל לך ללמוד מיומנויות של התמודדות יעילה עם מצבי החיים וכלים של שליטה עצמית בכעסים. כלים אלה ואחרים ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. טיפול CBT הינו קצר, ממוקד ומאוד יעיל. מיומנויות של שליטה שרוכשים במהלך הטיפול עוזרים בהתמודדות העכשוויים וגם לטווח הארוך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

