מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום כולםסמיילי5224/11/2011
שלום !
יש לי בעיה - בזמן האחרון אני מרגישה שיש משהו שממש מטריד אותי ואני לא יודעת מה ושמתי לב שלאחרונה אני מתעצבנת מהר מאוד, אני כול הזמן צועקת, אני כול הזמן בוכה (גם עם אין סיבה מוצדקת כול כך בשביל בכי ),
עייפה בטירוף, לא מרוכזת ומרגישה חוסר שקט אדיר -זה פשוט משגע אותי !!!
יכול להיות שזה קשור לכך שאני בדיכאון ?
ואם כן יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להרגע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום כולם - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל24/11/2011שלום לך,
על מנת להבין אם מדובר בדיכאון נדרשים תסמינים נוספים. באופן כללי, כדי להבין ממה את סובלת כדאי לעבור אבחון מקצועי ומעמיק. על מנת להתמודד עם תחושות שאת מתארת ביופידבק מאוד עוזר. כדאי ללמוד מיומנויות של שליטה עצמית, כלים של הרפיות וכלים של וויסות רגשות. כלים אלה ואחרים ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , שאלה
סמיילי5225/11/2011האם יש טיפול התנהגותי-קונגניטיבי דרך קופ"ח או שאני צריכה ללכת פרטי ?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , שאלה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל25/11/2011לא ידוע לי. תבררי בקופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
סמיילי5225/11/2011פסיכוטרפיסטים עושים אבחון דיכאון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל25/11/2011כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
סמיילי5226/11/2011קודם כול תודה רבה !
אני יכולה ללכת לפסיכוטרפיסט (דרך קופת חולים) לאיבחון וטיפול סתם ככה, או שאני חייבת הפנייה ממשהו ?
ויש לי עוד שאלה אחת - אם אני הולכת לפסיכוטרפיסט דרך קופת חולים (בריאות הנפש)
אז זה יכול לעשות לי בעיות בהתקבלות לעבודה או צבא ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
שרון לויט26/11/2011היי סמיילי,
על שאלתך השנייה כבר עניתי לך, ראי תגובתי בשרשור למטה.
לגבי השאלה הראשונה, לפסיכותרפיסט את פונה בעצמך ולא דרך קופת החולים. קופות החולים רק מספקות לך רשימות של פסיכותרפיסטים שעובדים איתם, וזה אומר שאת יכולה לפנות למטפל מהרשימה, להגיד לו שאת חברת קופת החולים שעובדת איתו, והוא יגבה ממך מחיר מוזל בהתאם לתעריפי קופת החולים הזו. קופת החולים משלמת את ההפרש למטפל. שימי לב שמדובר במספר מוגבל של פגישות (השונה בין קופות החולים השונות), שלאחריהן המטפל יגבה ממך את התעריף הרגיל שלו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

