כאב עצום לאחר פטירת אימי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב עצום לאחר פטירת אימי
    סור
    30/11/2011

    אימי נפטרה לא מזמן, הייתה גרה אצלי וטיפלתי בה באהבה רבה. קשה לי מאוד עם חסרונה, אומנם אני אמא ל- 5 ילדים ומטופלת ברסיטל, אבל המחשבות על אמא לא עוזבות אותי, וקשה לי להאמין ולקבל שהיא איננה, אני בוכה ומתגעגעת אליה מאוד. לפעמיים אני שרה וצוחקת עם הילדים, אבל אני חושבת שזה לא בסדר. אני כן רוצה להמשיך לחיות ולהיות שמחה ואני יודעת שהזמן יעשה את שלו. איך ממשיכים הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב עצום לאחר פטירת אימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצום לאחר פטירת אימי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/11/2011

    סור שלום,

    צר לי מאוד לשמוע על מוות אמך. היא מאוד חסרה לך, את בוכה, מתגעגעת אליה ומתקשה להאמין שהיא איננה. תגובתך היא מאוד אנושית, טבעית ונורמאלית. היא חלק מתהליך האבל. השנה הראשונה הכי קשה אך הזמן באמת עושה את שלו. ככול שהזמן יעבור הכאב ילך ויפחת. תני לעצמך לבכות ולהתגעגע. תני לעצמך זמן, שתפי בכאב קרובים וחברים, דברי על אמך, על הכאב, על החסר ועל הגעגוע. לעיתים קרובות מאוד, לדבר על כאב זה משחרר ומקל. במידה ותרגישי שאת מתקשה להתמודד לבד פני לעזרה מקצועית.

    אני מכול הלב משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו