מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה בבקשהאדווה07/12/2011
ציתי לדעת אם זה תופעות מוכרות, אם שמעתם פעם על תופעות כאלו? יש לציין שעברתי בדיקות רפואיות והכל תקין סיטי ראש, בדיקות דם בדיקה נוירולגית, אני לא יודעת מה לעשות איך לצאת מזה, זה תופעות מוכרות???
, אני מרגישה,חולשה חוסר אנרגיה, דפיקות לב בכל האיברים נגיד אני אחזיק כוס ואני ארגיש את הדפיקות לב דרך הידים ,הרגשה שהאיברים של הגוף שלי לא יורדים בצורה חלקה כאילו כמו שאני מסובבת את הראש לצד ומחזירה אותו חזרה זה מרגיש כאילו זה לא חוזר חלק זה חוזר בהרגשה של כמו מדורג כזה אם אני מנערת את הראש עושה כן ולא זה נתקע כזה לא חופשי ומרגישה את זה ולחץ בראש כמו מתכווץ כזה הראייה מטושטשת אני רואה נקודה שחורה שאני מזיזה את העיניים ומחזירה אותם חזרה אז רואים כמו נקודה שחורה כזו שזזה מעצמה כשאני מזיזה את העיניים ימינה שמאלה למעלה למטה היא זזה כאילו אני מסתכלת ישר וזה מרגיש לי כמו קו כזה שנמתח ,אם אני מזיזה את העיניים מרגישה כמו קווים כאלה שנמתחים כאילו שדה הראייה מצומצם ואני לא רואה את כל התמונה בבירור כמו קטיעת חלקים רואה הכל בחלקים כל הזמן קטוע
הרגשה שהכל איטי אני לוקחת כוס נגיד והרגשה שהכל באיטיות כזו כאילו אני מרגישה כל מהלך ותנועה שאני עושה את ההתרוממות של הכוס מהשולחן איך היא עוברת מעל הכיסא ממש את תהליך התנועה אני מרגישה אני ממש מרגישה את זה, לפעמים אני מרגישה זרמים נגיד אני יכולה להרגיש כאב כזה בעורף ואז הוא יהיה כמו קור כזה, סחרחורת וכאבים ברגליים כשאני מתכופפת ועולה בחזרה למעלה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בבקשה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/12/2011אדווה שלום,
תופעה שאת מתארת מוכרת בהחלט. היא לא נובעת מסיבות גופניות וכפי שנוכח לדעת, כול הבדיקות הגופניות יצאו תקינות. הסיבות לכך הן על רקע נפשי. לכן, אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכיאטר. טיפול תרופתי יכול מאוד לעזור. בנוסף, טיפול התנהגותי קוגניטיבי CBT יכול לעזור לך להפסיק דפוסי התנהגות שמנציחים ומשמרים את ההפרעה.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בחזרה- דחוף
אדווה07/12/2011התופעה עם העיניים שההרגשה שנמתחת קווים שאני מזיזה ואת הראש זה גם מוכר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בחזרה- דחוף - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/12/2011כן בהחלט. וגם לתופעה זו אין קשר לבעיות עיניים אלא תופעה זו נובעת מסיבות נפשיות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום- בהקשר לתגובתך הקודמת-
אדווה02/01/2012שלום, רציתי לדעת האם התרופה פרומיניל במינון של 150 וסוליאן 100 מ"ג הן ניתנות לטיפול גם בחרדות ואובססיביות או רק להתקפי פניקה?
בהקשר לתופעות שציינתי רציתי לדעת האם הטיפול שקיבלתי הוא נכון לטפל בבעיות שלי?
אשמח אם תענו לי בהקדם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום- בהקשר לתגובתך הקודמת- - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל03/01/2012אדווה שלום,
התאמת התרופות הינו עניין מאוד אישי ונעשה על ידי רופא לאחר הכרות איתך ולאחר אבחון מקצועי ומעמיק. האינדיקציה אם הטיפול נכון או מתאים היא כאשר תרגישי שמצבך הולך ומשתפר. אם את מרגישה פחות חרדה והמחשבות האובססיביות הולכות ופוחתות, סימן טיפול תרופתי בכיוון הנכון. במידה ואת לא מרגישה שיפור במצבך אני ממליצה שתפני לרופא המטפל שלך או חפשי חוות דעת שניה מפסיכיאטר אחר. לעיתים, לוקח זמן למצוא את התרופה שעוזרת. לכן, חשוב שתעזרי בסבלנות ותסמכי על הרופאים.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

