מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדות ומחשבות אובדניותקובי11/12/2011
שלום לך,
אני סובל מחרדות כבר 3 שנים וחצי.
נסיתי כמעט כל דרך אפשרית, תרופות (FAVXIL- RICITAL), פסיכולוגים, רבנים....
מה לא עשיתי... בזבזתי המון המון כספים בשביל לצאת מיזה אבל כל הזמן זה היה חוזר...
כרגע אני במצב שאני לא יוצא מהבית, לא עובד.
אני מפחד לצאת, שאני יוצא אני מרגיש מאויים.
יש מן "בן אדם" שכל הזמן נותן לי להרגיש מאויים...
לדוגמא: אם אני עולה לאוטובוס... אז "הבן אדם" הזה אומר לי "עכשיו אני יגרום לך להישתגע כאן, יש פה מלא אנשים וגם פה לא תוכל לצאת לא משנה מה קרה זהו הלך עלייך.. ואז אני נכנס לסרטים.
ומאז אני לא יוצא מהבית כל הזמן מעלה את המימון התרופות וגם זה לא הכי עוזר.
אני צריך עזרה, אולי תרופה טובה נמאס לי כל בוקר לקום בתחושה של "אני מאויים"
מקווה לעזרה. תודה
אני בן 19 וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות ומחשבות אובדניות - תגובה
שרון לויט11/12/2011היי קובי,
אינני יודעת אם אתה מטופל על ידי רופא פסיכיאטר או רופא משפחה, אך מומלץ בחום, ואפילו חובה, לפנות לטיפול אצל פסיכיאטר. ייתכן שלא הבנתי את טיב המחשבות שלך עד הסוף, אולם ממה שאתה מתאר, ייתכן בהחלט שהמחשבות האלה הן בעלות אופי פסיכוטי. אם אכן הן כאלה, עליך לקבל טיפול תרופתי מסוג אחר לגמרי. התרופות שאתה נוטל משמשות לטיפול בדיכאון ובחרדה במצבים שבהם המחשבות אינן מנותקות לגמרי מהמציאות. מצב פסיכוטי הוא מצב, שבו האדם חושב מחשבות שאין להן אחיזה במציאות ושאינן יכולות להיות הגיוניות. פעמים רבות, האדם אינו יודע שמחשבותיו אינן מציאותיות.
בהמשך לכך, התרופות שאתה נוטל עלולות רק להגביר את הפסיכוזה (במקרה שזו אכן פסיכוזה) ולהחמיר את מצבך יותר ויותר. הפתרון לכך היא פנייה מהירה לרופא פסיכיאטר, על מנת לקבל את הטיפול המתאים למצבך.
במידה שבירור מעמיק אצל פסיכיאטר יעלה שאין מדובר בפסיכוזה אלא בהפרעת חרדה, מומלץ מאוד לנסות טיפול CBT, שעובד באופן ספציפי וממוקד על המחשבות מעוררות החרדה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

