התקף חרדה בזמן העבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקף חרדה בזמן העבודה
    עידן
    16/12/2011

    שלום רב ,
    אני נהג אוטובוס וליפני כחודש קיבלתי התקף חרדה בזמן העבודה ופוניתי באמבולנס לבית חולים שבו ניבדקתי גם על ידי פסיכיאטר ,כיום חודש וחצי אחרי אני עובד כרגע רק 4 שעות בהמלצת רופא תעסוקתי כנהג ונוטל כדורים,שכרי נפגע בכ- 30%ואני מטופל על בסיס שבועי עם פסיכולוג ופסיכיאטר .אבקש לדעת מה הם זכויותי מבחינת ביטוח לאומי ,האם עליי ליתבוע כעת או להמתין שהעיניינים יתבהרו ? האם זה נחשב תאונת עבודה?האם צריך עורך -דין או שניתן להגיש תביעה לביטוח לאומי לבד
    תודה מראש עידן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף חרדה בזמן העבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה בזמן העבודה - תגובה

    שרון לויט
    16/12/2011

    היי עידן,
    ראשית, אני שמחה שאתה מטופל, מאחר שהבעיה הזו פתירה ואפילו בזמן קצר יחסית (מספר חודשים), כל עוד הטיפול הוא בשיטה התנהגותית קוגניטיבית.
    שנית, השאלה שלך היא בכיוון המשפטי ולא הפסיכולוגי או הפסיכיאטרי, ולכן חסר לי ידע בנושא כדי לענות על שאלתך. אני יכולה רק לומר שכדי לפנות לבטל"א אין צורך בעורך דין. ממליצה לך לשאול בפורומים העוסקים בייעוץ משפטי או זכויות ביטוח לאומי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו