מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדות מתמשכותמן30/12/2011
היי אני בן 22 משוחרר טרי
בחיים לא עשיתי סמים
וביום שלישי האחרון בטעות גם התנסיתי ולקחתי 4-5 שאחטות מג'וינט ירוק
אני מרוכז ומרגיש טוב פיזית וחיצונית לא רואים עליי.
מאז יש לי חרדות והרגשות של היי כבר שלושה ימים.
האם זה יעבור או עליי ללכת לרופא.
אני חושב שהגוף שלי נכנס לטראומה שהייתי מסטול.
חייב עזרה..
חשוב לציין לא צורך אלכוהול ומעשן סיגריות לשעבר.
בריא בדרך כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות מתמשכות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/12/2011שלום לך,
תופעה שאתה מתאר מוכרת ושכיחה למדי. היא קשורה לחוסר איזון בחומרים במוח רמות גבוהות של סרטונין, דופמין, נוראםינםרין ועוד גורמות לתחושת היי וחרדות. באופן טבעי, תופעה זו יכולוה לגרום לך להיבל ממש מהמצב. זה עלול להגביר עוד יותר המרשה של סרטונין בגוף. לכן, ניתן לנסות להרגיע את הגוף על ידי הרפיה של שרירים ונשימות. במידה ותוך כ 3-4 ימים המצב לא יחזור לאיזון פנה לרופא פסיכיאטר. בנוסף, חשוב לציין ש טיפול CBT קצר וממוקד בשילוב עם ביופידבק יכול מאוד לעזור לשלוט במצב ולחזור לאיזון נפשי וגופני.
שבת שלום,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי חבר יקר
עומר30/12/2011עשיתי את אותה שטות שאתה מדבר עליה, ויצאתי מזה במחיר הרבה יותר יקר משלך.
אל תשחק אם המוח שלך, זה לא משחק, עדיף לשבור רגל ולא להתעסק עם זה.
הבהלה שאתה מדבר עליה מוכרת, המצב לא מוכר לגוף וגם לא לנפש, איזון נשבר, ושאיזון נשבר דברים רעים מתחילים לקרות.
ממליץ לך לקחת את עצמך וללכת לייעוץ, סביר להניח שתוך כמה ימים גם תרגיש טוב יותר.
בהצלחה ותעדכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

