מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה תענו לי בהקדםאדווה02/01/2012
שלום, רציתי לדעת האם התרופה פרומינילPrimonil (Imipramine במינון של 150 וסוליאן 100 מ"ג הן ניתנות לטיפול גם בחרדות ואובססיביות או רק להתקפי פניקה?
בהקשר לתופעות שציינתי רציתי לדעת האם הטיפול שקיבלתי הוא נכון לטפל בבעיות שלי?
אשמח אם תענו לי בהקדם
תודה מראש
קיבלתי אותם בגלל תופעות שיש לי כגון:
אני מרגישה,חולשה חוסר אנרגיה, דפיקות לב בכל האיברים נגיד אני אחזיק כוס ואני ארגיש את הדפיקות לב דרך הידים ,הרגשה שהאיברים של הגוף שלי לא יורדים בצורה חלקה כאילו כמו שאני מסובבת את הראש לצד ומחזירה אותו חזרה זה מרגיש כאילו זה לא חוזר חלק זה חוזר בהרגשה של כמו מדורג כזה אם אני מנערת את הראש עושה כן ולא זה נתקע כזה לא חופשי ומרגישה את זה ולחץ בראש כמו מתכווץ כזה הראייה מטושטשת אני רואה נקודה שחורה שאני מזיזה את העיניים ומחזירה אותם חזרה אז רואים כמו נקודה שחורה כזו שזזה מעצמה כשאני מזיזה את העיניים ימינה שמאלה למעלה למטה היא זזה כאילו אני מסתכלת ישר וזה מרגיש לי כמו קו כזה שנמתח ,אם אני מזיזה את העיניים מרגישה כמו קווים כאלה שנמתחים כאילו שדה הראייה מצומצם ואני לא רואה את כל התמונה בבירור כמו קטיעת חלקים רואה הכל בחלקים כל הזמן קטוע
הרגשה שהכל איטי אני לוקחת כוס נגיד והרגשה שהכל באיטיות כזו כאילו אני מרגישה כל מהלך ותנועה שאני עושה את ההתרוממות של הכוס מהשולחן איך היא עוברת מעל הכיסא ממש את תהליך התנועה אני מרגישה אני ממש מרגישה את זה, לפעמים אני מרגישה זרמים נגיד אני יכולה להרגיש כאב כזה בעורף ואז הוא יהיה כמו קור כזה, סחרחורת וכאבים ברגליים כשאני מתכופפת ועולה בחזרה למעלה,
אשמח אם תענו לי בהקדם תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי בהקדם - תגובה
שרון לויט02/01/2012היי אדווה,
ככל הידוע לי, אין תרופה שמשמשת לטיפול בהפרעה אחת בלבד. תרופות, המשמשות לטיפול בחרדה, יכולות לשמש לטיפול בחרדה על כל סוגיה (וכידוע, מה שמכונה "פאניקה" הוא למעשה סוג של חרדה). בנוסף, קיימות תרופות רבות המשמשות לטיפול ארוך טווח הן בחרדה, הן בדיכאון והן באובססיות. כמו כן, קיימות תרופות שמשמשות לטיפול בסוגים שונים של הפרעות שכביכול אין קשר ביניהן.
אם הפסיכיאטר שלך החליט שזהו הטיפול המתאים לך, כנראה שהוא מבסס את החלטתו על ידע וניסיון מקצועי. לפיכך, עדיף להתייעץ איתו בכל שאלה. אם עדיין יש לך ספקות, את יכולה להיפגש עם פסיכיאטר נוסף- ובכל אופן, עצות לגבי טיפול תרופתי עדיף לקבל רק מפסיכיאטר שפוגש ובודק אותך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

