שלום לכולם ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם ..
    אייל
    06/01/2012

    מהו הטיפול האידיאלי והמוצלח לocd וסכיזופרניה מזה 20 שנה .
    מטופל בתרופות ורציני בתהליך השיקומי הארוך והמייגע .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם .. - תגובה

    שרון לויט
    06/01/2012

    היי אייל,
    הטיפול היעיל ביותר הידוע לנו כיום הוא טיפול תרופתי בתרופות אנטי פסיכוטיות (רצוי אטיפיות), שמתמודדות עם הסימפטומים ה"חיוביים" (פסיכוזה), בשילוב עם שיקום במקרה הצורך. השיקום ניתן על ידי לשכת הפסיכיאטר המחוזי במשרד הבריאות, ובמסגרת סל השיקום ניתן לקבל עזרה בתפקודים בבית, בשילוב בתעסוקה, בתחום החברתי (מועדון חברתי או חוגים מסובסדים) ולעיתים גם ליווי בתהליך לימודים. בנוסף, ניתן להיעזר בטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), שמסייע לאדם לקבל את מחלתו ולהתמודד עם סימפטומים נוספים הנלווים לה- בד"כ דיכאון או חרדה ("סימפטומים מסוג 3"). לגבי ה- OCD, אפשר להיעזר בטיפול תרופתי (מסוג אחר) וכן בטיפול התנהגותי קוגניטיבי, שהוא היעיל ביותר, אך מאחר שיש גם אבחנה של סכיזופרניה, רצוי להתייעץ עם הגורמים המטפלים ולהתאים לך את ההתערבות באופן אישי. זאת מאחר שהתערבויות מסוימות, שמועילות לאנשים שאינם סובלים מפסיכוזה, עלולות להזיק לאנשים שכן סובלים ממנה. לכן יש לשקול כל צעד בזהירות ולהתחשב בכל הנתונים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו