משבר גיל ארבעים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משבר גיל ארבעים
    אני
    06/01/2012

    בעוד זמן קצר ימלאו לי ארבעים ואני מרגישה לחץ מאוד חזק מעובדה זו מכמה סיבות-
    מרגישה שלא עמדתי ביעדים בזמן ואולי יהיה מאוחר והשינויים בגוף. ועוד קראתי מאמר שבאמצע גיל ארבעים חלה התדרדרות במוח. מצד אחד אומרים שיש פריחה לנשים בגיל הזה ושזה גיל הבינה ומצד שני רושמים דברים כל כך פסימיים לגבי הגיל. לא יודעת אבל מרגיש לי כזה לחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משבר גיל ארבעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משבר גיל ארבעים - תגובה

    שרון לויט
    06/01/2012

    שלום לך,
    כפי שאולי את יודעת, לחץ בעקבות הגיל הוא תופעה טבעית ונורמלית, אשר קורה לאנשים רבים. כל אחד מוצא את הדרך המתאימה לו להתמודד איתה, וברוב המקרים המשבר חולף. אם הלחץ מאוד מפריע, עד כדי פגיעה בתפקוד, אפשר לפנות לטיפול CBT, שיעזור לך להתמודד עם המחשבות המלחיצות, ואולי למצוא פעילויות נוספות שיתנו משמעות לחייך, וייתכן שיסייעו לך להשיג יעדים שאת רוצה להשיג ולדעתך לא השגת. מעבר לכך, תמיד ניתן להיעזר באנשים הקרובים אלייך ולשוחח איתם על נושא הגיל, לשאול לדעתם ולבקש מהם תמיכה. ודאי יש לך חברות בגילך, ואפשר להיעזר בהן ולשאול כיצד הן מתמודדות עם נושא הגיל. בנוסף, ניתן לשאול אנשים נוספים שעברו את "משבר הגיל" והתגברו עליו, מה עזר להם לעשות זאת. לשם כך יש צורך לפגוש אנשים נוספים בגילך ומעלה- במסגרות שונות, ואולי גם דרך האינטרנט. לא יזיק גם לקרוא ספרים בנושא. כמו כן, מומלץ מאוד לעסוק בפעילות גופנית באופן קבוע ולשמור על תזונה בריאה. הדבר עשוי הן לשפר את מצב רוחך, והן להרגיע במידת מה את החששות הקשורים לגוף.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו