חרדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות
    אירית
    19/01/2012

    אני בעברת 60 וזה שנים שסבלתי מאובססיה לנקיון והייתי מקבלת התקפים של דופק מהיר והרגשת עילפון טופלתי בלודיומיל ומצבי השתפר לאחר תקופה הפסקתי את הטיפול ושנים שהייתי יחסית בסדר בתקופה האחרונה אני סובלת מצרבות והרגשת מחנק דופק מהיר והרגשת חולשה עברתי בדיקות כלליות והכל תקין וכן ירדתי במשקל 6 קג במשך 3 חודשים מטבעי אני רזה גובהי 152 ושקלתי 53 קילו כעת 47 אני מוטרדת שאולי הירידה במשקל נובעת ממחלה כלשהי האם יש אפשרות שירידה במשקל נובעת ממתח נפשי סובלת מפיברומיאלגיה מטופלת בלוריון 1 אבקש חוות דעתכם בתודה\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות - תגובה

    שרון לויט
    19/01/2012

    היי אירית,
    ירידה במשקל יכולה לנבוע ממתח, או רגשות שליליים אחרים כאשר הם מתמשכים לאורך זמן רב. המתח יכול לגרום לירידה בתאבון, ולפיכך לאכילה של כמויות קטנות יותר של מזון. כדי לדעת האם כך הוא הדבר במקרה שלך, עלייך להיות קשובה לתחושות הגופניות שלך, ולשים לב להרגלי האכילה שלך כיום, בהשוואה לעבר. שימי לב מתי את חשה רעב, ומתי את חשה שובע- אילו מאכלים ואילו כמויות של אוכל נדרשים לשם כך? אילו תחושות פיזיות נוספות מלוות את הרעב, את פעולת האכילה, ואת השובע? אפשר אפילו לנהל רישום של האכילה שלך במשך כמה ימים, ולהסיק מכך את המסקנות.
    בנוסף, אני מאמינה שטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) יכול לשפר מאוד את הסימפטומים שתיארת. למידע נוסף על הטיפול ואיך הוא יכול לסייע לך את יכולה לשלוח שאלה נוספת, או לקרוא באתר שלי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו