יוצא מדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יוצא מדיכאון
    עזרא
    28/01/2012

    שלום,
    לאחרונה אני מרגיש שאני יוצא מדיכאון שהייתי שקוע בו למשך כמעט שלוש שנים, שבמהלכן איבדתי את כל הטעם של החיים, ניתוק מחברים, מקרובי משפחה, מפרנסה מחיי חברה כמו לצאת לבלות עם חברים וכו...פשוט הייתי סגור עם עצמי. לאט לאט אני מרגיש שאני יוצא מזה בלי שום טיפול פסיכולוגי או אחר. לפני כחודשיים אמרתי לעצמי שאני חייב להתחיל חיים חדשי ולאחר כמה ימים מצאתי עבודה דרך האינטרנט ותודה לאל לאחר ראיון עבודה קצר התחלתי לעבוד. אני מנסה להכיר אנשים חדשים בחיים שלי אבל אני לא יודע איך בדיוק לעשות את זה. לפני תקופת הדיכאון הייתי בחור פעיל מאוד ולא התקשתי בשום דבר בחיים, פשוט כל דבר הלך לי חלק, הייתי מכיר בחורות בקלות, יוצר קשר עם אנשים בקלות וכל מי שסביבי אהב אותי והתחבר אליי בקלות. אבל היום כל האנשים שאני מנסה לדבר איתם לא מקשיבים לי ואפילו הגיעו לאזניי שמועות שאני מדבר ומתנהג כמו ילד. אני פשוט מתקשה לדבר עם האנשים ורוב הזמן בגלל זה אני מעדיף לשתוק. כל הדבר הזה מתסכל אותי ומרגיש כמו בור שלא יודע מה מהחיים שלו. מה אני צריך לעשות?? אני בן 27 וממש רוצה להכיר בחורה לחיים שלי אבל אני מתוסכל בעניין יצירת קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יוצא מדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוצא מדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/01/2012

    היי,

    אני מאוד שמחה לשמוע שאתה יצאת מדיכאון בכוחות עצמך. זה מעיד על כוחות חזקים. לפי מה שאתה מתאר פעם היית יכול ליצור קשרים חברתיים וכעת יכולות אלו נחלשו. ניתן בהחלט לשפר, לחזק וללמוד מיומנויות חברתיות. גם לשפר כישורים שיעזרו לך לפשר את התנהלותך בפגישות הכרות עם בנות.

    אשמח לעזור,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו