מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבקש להגיב בנוגע למצבי הבריאותיסמדר31/01/2012
אני גרושה,מתקרבת לגיל 50. רופא משפחה שלי,אורטופדית ונוירולוגית,סבורים שאני סובלת מדיכאון ו/או חרדה והיציעו לי לגשת לפסיכיאטר/ית לטיפול בהתאם למצבי הבריאותי. האם אני באמת זקוקה ו/או צריכה לגשת לפסיכיאטר/ית? טיפולים תרופתיים שקיבלתי עד כה מרופא משפחה אורטופדית ונוירולוגית, וולטרן 100 מג,טרמדקס 100 מג,ארקוקסיה 120 מג,נקסין 250 מג,אתופן 400 מג,איבופרופן 400 מג, נוירונטין 300 מג, כולל פיזיותרפיה וגם דיקורים יפניים וסיניים, לא שיפרו עד כה את מצב בריאותי.היצרות בע"ש גב תחתון בין החוליות l5-s1 מזה כחצי שנה אני סובלת מכאבי רגליים,היתכווצויות שרירים כאבי ברכיים לאורך קרסוליים וכפות רגליים, תחושת צריבה שרפה דקירות עיקצוץ ונימול מסביב לקרסוליים וכפות רגליים, בעיקר רגל שמאל. כאבים ותחושות במקומות שציינתי,בכל שעות היממה ובכל מצב עמידה הליכה ישיבה ושכיבה ולפעמים אני מתקשה להירדם ולישון כל הלילה. אנא מכם בכל לשון הבקשה, דעתכם הערכתכם הצעתכם בנוגע למצבי הבריאותי. תודה רבה מראש עבור התייחסות ותגובתכם בנדון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקש להגיב בנוגע למצבי הבריאותי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/01/2012סמדר שלום,
דיכאון וחרדה אכן יכולים להתבטא בכאבים פיזיים ואם רופאים שמכירים אותך ואץ מצבך ממליצים על התיעצות עם פסיכיאטר, אני חושבת שכן שווה לפנות לרופא פסיכיאטר. לעיתים, טיפול בתרופות נוגדות דיכאון / חרדה יכולות לצמצם את הכאבים בגוף.
אני כן ממליצה על התיעצות עם פסיכיאטר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירנה,תודה רבה לך
סמדר01/02/2012עבור התייחסות ותגובתך. ראית מה עושים לפריירים/ות ולאלו שאינם בקיאים בדברים ספציפיים ברפואה ובקופת חולים כללית? לתת הפניה למקומות וטיפולים ספציפיים כולל תרופתיים,עולה המון כסף לקופת חולים כללית,אך להפנות חולה לפסיכיאטר באותה קופה עולה פחות כסף או לא עולה כסף בכלל? אני אמורה להמשיך לסבול כי אני לא שייכת לכללית מושלם? כי אני נולדתי וגדלתי בבית נורמלי שלא נוהגים לצעוק ולצרוח על אנשים ו/או לדפוק להם על השולחן? לדרוש במקום לבקש? תארי לעצמך כמה כמוני משני המינים,מנצלות אורטופדית ונוירולוגית אצלנו לצורך אינטרס כלשהו. נשמע לך,שאני זקוקה/צריכה/חייבת פסיכיאטר? הגוף הבריא הוא כמו חדר האורחים לנשמה והגוף החולה הוא כלא. הן מסוגלות להבין או לקלוט או לפרש את זה? אני בספק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

