אבקש להגיב בנוגע למצבי הבריאותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבקש להגיב בנוגע למצבי הבריאותי
    סמדר
    31/01/2012

    אני גרושה,מתקרבת לגיל 50. רופא משפחה שלי,אורטופדית ונוירולוגית,סבורים שאני סובלת מדיכאון ו/או חרדה והיציעו לי לגשת לפסיכיאטר/ית לטיפול בהתאם למצבי הבריאותי. האם אני באמת זקוקה ו/או צריכה לגשת לפסיכיאטר/ית? טיפולים תרופתיים שקיבלתי עד כה מרופא משפחה אורטופדית ונוירולוגית, וולטרן 100 מג,טרמדקס 100 מג,ארקוקסיה 120 מג,נקסין 250 מג,אתופן 400 מג,איבופרופן 400 מג, נוירונטין 300 מג, כולל פיזיותרפיה וגם דיקורים יפניים וסיניים, לא שיפרו עד כה את מצב בריאותי.היצרות בע"ש גב תחתון בין החוליות l5-s1 מזה כחצי שנה אני סובלת מכאבי רגליים,היתכווצויות שרירים כאבי ברכיים לאורך קרסוליים וכפות רגליים, תחושת צריבה שרפה דקירות עיקצוץ ונימול מסביב לקרסוליים וכפות רגליים, בעיקר רגל שמאל. כאבים ותחושות במקומות שציינתי,בכל שעות היממה ובכל מצב עמידה הליכה ישיבה ושכיבה ולפעמים אני מתקשה להירדם ולישון כל הלילה. אנא מכם בכל לשון הבקשה, דעתכם הערכתכם הצעתכם בנוגע למצבי הבריאותי. תודה רבה מראש עבור התייחסות ותגובתכם בנדון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבקש להגיב בנוגע למצבי הבריאותי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    31/01/2012

    סמדר שלום,

    דיכאון וחרדה אכן יכולים להתבטא בכאבים פיזיים ואם רופאים שמכירים אותך ואץ מצבך ממליצים על התיעצות עם פסיכיאטר, אני חושבת שכן שווה לפנות לרופא פסיכיאטר. לעיתים, טיפול בתרופות נוגדות דיכאון / חרדה יכולות לצמצם את הכאבים בגוף.

    אני כן ממליצה על התיעצות עם פסיכיאטר.

    בברכה  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירנה,תודה רבה לך

    סמדר
    01/02/2012

    עבור התייחסות ותגובתך. ראית מה עושים לפריירים/ות ולאלו שאינם בקיאים בדברים ספציפיים ברפואה ובקופת חולים כללית? לתת הפניה למקומות וטיפולים ספציפיים כולל תרופתיים,עולה המון כסף לקופת חולים כללית,אך להפנות חולה לפסיכיאטר באותה קופה עולה פחות כסף או לא עולה כסף בכלל? אני אמורה להמשיך לסבול כי אני לא שייכת לכללית מושלם? כי אני נולדתי וגדלתי בבית נורמלי שלא נוהגים לצעוק ולצרוח על אנשים ו/או לדפוק להם על השולחן? לדרוש במקום לבקש? תארי לעצמך כמה כמוני משני המינים,מנצלות אורטופדית ונוירולוגית אצלנו לצורך אינטרס כלשהו. נשמע לך,שאני זקוקה/צריכה/חייבת פסיכיאטר? הגוף הבריא הוא כמו חדר האורחים לנשמה והגוף החולה הוא כלא. הן מסוגלות להבין או לקלוט או לפרש את זה? אני בספק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו