ברשותכן,תרשנה לי להגיב לסמדר בת50

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברשותכן,תרשנה לי להגיב לסמדר בת50
    אודי
    01/02/2012

    שלום רב סמדר. לדעתי-הבעיה שלך גופנית,לא נפשית. הערכתי-הכאבים והתחושות מהם את סובלת הם כאבים נוירופטיים,כאבים ממקור עיצבי. האם רופא משפחה שלך אורטופדית ונוירולוגית,נתנו לך הפניות למקומות ספציפיים? לבדיקות ספציפיות? מירשמים ספציפיים לטיפולים תרופתיים? פורמולה בשם סיאטיקה 3-4 תבליות ביום, ליריקה 300 מ"ג 2-3 כמוסות ביום, רוקסט פלוס 2-3 תבליות ביום, משחה/קרם בשם זוסטריקס hp, טיפולי גלי הלם, רפלקסולוגיה, זריקת אפידורל במקום ספציפי בגב תחתון תחת שיקוף בבית חולים. למשך חצי שנה- כל כך או עד כדי כך בעייתי לתת לך הפניות ומירשמים לדברים הללו? האם האורטופדית קבעה או היחליטה חד משמעית,שכאבים ותחושות שלך מסביב לקרסוליים וכפות רגליים הם קשורים לאורטופדיה בלבד? אם כך לדבריה,לא במילים אלא בכתב ובחתימה,היא כתבה וחתמה לך על מסמך כלשהו? מה בנוגע לראומטולוג? נאורופתולוג? פודיאטור? ניבדקת אצלם מתישהו בדרך כלשהי? ועוד דבר-לדעתי סימבלטה לא מיועד לך כי בהשוואתה לאותן תרופות שנטלת,היא כלל ואף פעם בשום אופן לא תשפר את מצבך הבריאותי. תיהי בריאה וכל טוב לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודי,קודם כל מודה לך מאוד

    סמדר
    01/02/2012

    עבור תגובתך שהפנתה אליי.לפני כשעתיים הייתי אצל רופא משפחה.בהקשר לדבריך, אני מציינת פרטים שלא ידעתי עד כה,לא מפי רופא משפחה ולא מפי אורטופדית ולא מפי נוירולוגית. אני שייכת לקופת חולים כללית ואצלנו אין רופאים ושום טיפולים בתחומים ראומטולוגיה נוירופתולוגיה פודיאטוריה וגלי הלם וזריקת אפידורל בגב תחתון תחת שיקוף ואם אני רוצה לקבל טיפול במקומות אלו-דרך מכתב הפניה בלבד של אורטופד/ית לבית חולים או באופן פרטי. בקשר לתרופות שרשמת לי,אורטופד/ית או נוירולוג/ית רשאים לתת לי מרשמים לאותן תרופות,כך לדברי רופא משפחה. בשבוע שעבר אורטופדית ונוירולוגית (שמודעים בכאבים ותחושות המחמירים והמתמשכים שלי ימים ולילות),ביקשתי מהן אך התנגדו בתוקף לא נתנו לי הפניה המלצה לct או mri של כל הגב ברכיים קרסוליים וכפות רגליים,לדבריהן אין צורך-הן מסתפקות על צילומי רנטגן היצרות בגב תחתון גורמת לכאבים ותחושות בברכיים קרסוליים וכפות רגליים,לדבריהן נטלתי המון תרופות בהתאם למצב בריאותי וגם פיזיותרפיה וללא שיפור במצב בריאותי והימליצו לי על טיפול פסיכיאטרי דרך קופת חולים לטיפול תרופתי מתאים,כך לדבריהן. ניראה לי שאני אחפש ואפנה לעורך/ת דין בנדון,לייעוץ ופתיחת תיק לצורך תביעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו