לדוקטור אירנה אלונה שרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדוקטור אירנה אלונה שרון
    דורון
    01/02/2012

    תרשו לי להביע דעה על סמדר בת 50. אני מבין את סמדר,לא קל לה,מתאר לעצמי מה ואיך היא מרגישה,אילו ימים ולילות היא עוברת,בבית ומחוצה לו ובכלל בכל מקום,הרגשה כללית ומצבי רוחה. אני סבלתי לפני כשנתיים 4 חודשים מכאבים נוירופתיים,בבדיקת סיטי מצאו אצלי בעיה ראומטיזמית (דרמטומיוזיטיס) באזור קרסול וכף רגל ימין,דרך מרפאת כאב קיבלתי מרשם של שתי תרופות ריטוקסימאב וליריקה כל יום לפני ואחרי ניתוח במהלך אישפוז ולאחריו כל חודש זריקת סטרואידים. כהיום אני ממשיך עם ליריקה 300 מג פעם ביום,בלילה אחרי ארוחה,מרגיש מצויין ללא שום סימן קודם וללא שום כאב נוירופתי וישן ללא כדורי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדוקטור אירנה אלונה שרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוקטור אירנה אלונה שרון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    01/02/2012

    דורון שלום,

    אני מאוד שמחה לשמוע שליריקה עזרה לך! אני בהחלט חושבת שחשוב מאוד למצוא את התרופה שתשפר את המצב. תמיד שווה להיתעץ עם רופא פסיכיאטר.
    תודה על התייחסותך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו