הודעה אישית למינהלי פורום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הודעה אישית למינהלי פורום
    מישהיא
    02/02/2012

    מה קורה פה,מה זה צריך להיות? מי זה אודי הזה? איך אתם מאפשרים למישהוא בשם אודי,להגיב לאנשים? הוא רופא? עוסק ברפואה בתחום כלשהו? מה הוא משחק אותה רופא או מתיימר להיות רופא? שמתם לב שהוא הגיב לכמה אנשים? למה אתם לא מוחקים את הודעותיו של אודי? תעיפו את אודי מכאן,קודם כל שילמד דבר-מה ברפואה ובכלל. רק אתם מנהלי פורום רשאים לכתוב ולהגיב לאנשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה אישית למינהלי פורום - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/02/2012

    שלום לך,

    נכון שאנחנו מנהלות את הפורום, אך לכל אחת ישנה זכות להגיב. אנחנו שמחות
    לתגובות שהן לא שלנו אלה גם תגובות של אחרים. זאת במה לכולם, כל מי שרוצה להגיד, להגיב, להביע את דעתו מתקבל בברכה רבה. מתי מוחקים הודעת גולש?
    1.במידה ומדובר בהודעה פרסומית.
    2.במידה ומופיע בהודעה מספר טלפון (גם אם היא אינה פרסומית).
    3.במידה והיא פוגעת במכוון באדם אחר...
    זכותו של כל אחד להגיב ולומר את דבריו. תגובות של אחרים מתקבלות בברכה רבה!!!! זכותך לא להסכים או לא לקבל את התשובה. כל אחד יכול לקבל כאן במה!!!!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו