אני בדיכאון או חרדה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בדיכאון או חרדה?
    ענת
    03/02/2012

    אני בת40.מעשנת מגיל 17.לא עישנתי חודשיים,עיצבנו אותי (גדלתי במשפחת הורים עצבנים וגם אחי ואחותי עצבנים) וחזרתי לעשן. לפעמים סחרחורת כאבי ראש תחושת צריבה נפיחות וכאבים מסביב לגרון,צלצולים צפצופים ממושכים באוזניים. היום אני חוששת לקחת סיגריה לעשן,בגלל כל מה שאני מרגישה. קשה לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בדיכאון או חרדה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בדיכאון או חרדה? - תגובה

    שרון לויט
    03/02/2012

    היי ענת,
    את מתארת מספר סימפטומים פיזיים, שלא ברור מה הגורם להם. האם התופעות האלה קורות כשאת מעשנת, ולכן קשה לך לעשן? בכל אופן, כדאי לעבור בדיקות רפואיות- קודם כל אצל רופא המשפחה, שייתן הפניה לרופאים נוספים (למשל אא"ג) במידת הצורך.
    לא ציינת בהודעתך סימפטומים שקשורים לדיכאון או לחרדה, אך ציינת שיש בעיה שקשורה לכעסים, וייתכן שקיים אצלך קושי בהרגעה עצמית- לכן את פונה לעישון, למרות שהסיגריות גורמות לך להרגיש רע. ניתן לעבור טיפול בשיטה התנהגותית- קוגניטיבית, שתלמד אותך שיטות להרגעה עצמית, וכן ניהול כעסים במקרה הצורך. בנוסף, ניתן להשתתף בסדנאות שונות לגמילה מעישון (לדעתי טיפול קבוצתי הוא עדיף, מאחר שמבחינת התמכרויות שונות, יש לו השפעות מאוד חיוביות). קיימת תרופה שעוזרת לגמילה מעישון, הניתנת עם מרשם רופא בלבד, ונטילתה מותנית בהשתתפות בקבוצת תמיכה לנגמלים מעישון.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו