צריכה עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עצה
    שיר
    04/02/2012

    שלום אני שיר בת 20. השתחחרתי מהצבא לפני כמה חודשים. מיד אחרי הצבא עשיתי פסיכומטרי ועבדתי בו זמנית. באותה תקופה היה לי הרבה לחץ. רבתי עם החבר שלי ועם החברות והתפטרתי מהעבודה. הרגשתי מרוסקת נפשית ופיזית. לפני כחודש עשיתי את הפסיכומטרי אך אני עדיין מרגישה שאני מתמוטטת. אין לי כוח לקום בבוקר ולעשות דברים. חשוב לציין שהכל בסדר איתי ועם החברים ושיש לי עבודה אחרת. האם עלי לפנות לאיש מקצוע או לנסות לטפל בעצמי לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עצה - תגובה

    שרון לויט
    04/02/2012

    היי שיר,
    טבעי שתרגישי שקשה לך לתפקד לאחר תקופה קשה ולחוצה, שלוותה בהרבה שינויים בחייך. לדעתי, את יכולה לתת לעצמך תקופה מסוימת להתאושש, ואם את רואה שהמצב לא משתפר בקצב שאת רוצה- את יכולה לפנות לאיש מקצוע. חשוב מאוד לעשות פעילות גופנית, לשומר על תזונה מאוזנת, ולעשות דברים שעושים לך טוב. אם יש לך זיקה לאמנות או יצירה, זה הזמן לתת ביטוי לרגשות דרכן. ניתן גם לקחת תוספי תזונה- למשל אומגה 3, שעוזר מאוד לשיפור מצב הרוח ולריכוז כשנוטלים אותו לטווח ארוך.
    ייתכן מאוד, שלאחר תקופת הסתגלות ל"חיים החדשים" והשלמה עם הדברים שאינם עוד, תרגישי מחוזקת ומתפקדת גם ללא עזרה מקצועית. אולם, כמו שאמרתי- אם לא (או שלא מספיק), את בהחלט יכולה להיעזר באיש מקצוע.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו