עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    טיו
    09/02/2012

    שלום דר בן 30 לקחתי 4 שנים ריסטל והיה מהמם כדור ליום 20 מלגרם לפני 7 חודשיים עקב לחץ מאוד גדול בעבודה הופעו לי חרדות קצת הרופא לא העלה לי את המינון החליף לי את זה לצפרלקס ופשוט הפך את החיים שלי לגיהנום אני לא מצליח לקחת את התרופה הזו אם אני לוקיח כדור שלם עושה לי תחושת ניתוק או שהכל כמו סרט ממש איבוד תחושה בחצי כדור אני מסתדר .כבר ידעתי שהכדור הזה ממש לא מתאים לי אני רוצה לחזור לריסטל האם אני יכול לחזור אליו היום אני לוקיח חצי כדור צפרלקס אך אכל להפסיק ולחזור לאט לאט לריסטל האם אני יכול ?? הכל אני עושה באופן פרטי אבל די נמאס לי מהצפרלקס הזו היא ממש הרסה לי את החיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    21/02/2012

    שלום. אני מאוד ממליצה לפנות לפסיכיאטר המטפל . יכול להיות שתרופה לא מתאימה לך. היום קיים מגוון תרופות נוגדי דיכאון וחרדה מקבוצות שונות.
    בנוסף ניתן לשלב תרופות עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד והוכיח את יעילותו מבחינה מחקרית וקלינית בארץ ובעולם.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו