אני חיבת עזרה דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חיבת עזרה דחוף!
    נועה
    11/02/2012

    היי קוראים לי נועה, מתחשק לי למות אני בת 12 וקצת יש לי אח בן 28 שגר לבד ולא עושה יותר מדי אני מפחדת שהוא מדוכא ושיום אחד יתאבד... יש לי אחות בת 31 שלא התחתנה אני כול יום מפחדת שהיא לא תתחתן ושההורים שלי לא היו בכלל סבא וסבתא אני מרגישה שאין לי טעם לחיים סבא שלי נפטר לפני 3 וקצת שנים וסבתא שלי אחת חיה בודדה והמחשבה על כך שיום אחד תמות הורגת אותי וסבתי השניה עיורת אני רושמת יומן וכול פעם אני מכניסה את המילה להתאבד בבקשה עזרו לי!
    תודה מראש נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חיבת עזרה דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חיבת עזרה דחוף! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/02/2012

    היי נועה,

    את מפחדת על האנשים הקרובים אחיך, אחותך, סבתא, הוריך. טבעי לפחד שיקרה משהו רע לקרובים שלנו. מחשבה על כך מעוררת בנו חרדה רבה וחוסר אונים. את כותבת יומן האם יש בסביבתך אנשים בוגרים שאת יכולה לדבר איתם על הנושאים המטרידים? אהי ממליצה שתשתפי במחשבות שלךאדם קרוב שאת סומכת עליו. במידה ואין אדם כזה אני ממליצה לך לפנות לפורומים של בני נוער או שיחות באינטרנט למשל, ארגון סה״ר נותן תמיכה נפשית לנוער במצבי מצוקה.

    חזקי ואמצי,
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו