דכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון
    עדי
    15/02/2012

    שלום
    ישלי אח בן 28 אובחן לא מזמן בדכאון הרופא רשם לו תרופות אחת בשם אסטו והשניה בשם קלונקס הוא לא רוצה לקחת תתרופות יש לו פחד נוראי והוא לא מתפקד כל היום במיטה בקושי אוכל אשמח אם תכתבו לו משהו שיעזור לו להתעורר מבועה שהוא נמצא בא ויקח תתרופות תודה רבה עדי(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון - תגובה

    שרון לויט
    16/02/2012

    היי עדי,
    אני מבינה שמצוקתו של אחיך גורמת מצוקה רבה גם לכם, הסובבים אותו. עם כל הרצון הטוב, ועם כל הצער שבדבר, ההחלטה האם ליטול תרופות או לא היא, בסופו של דבר, שלו. ניתן לחפש מידע באתרי תרופות שונים לגבי פעולתן של התרופות, וכיצד הן משפרות את איכות החיים ומפחיתות את הסימפטומים. בנוסף, ניתן לערוך שיחה עם פסיכיאטר או מטפל אחר, שיסביר לאחיך על חשיבות הטיפול התרופתי ויפחית את חרדותיו ממנו.
    אגב, קלונקס הינה תרופה המשמשת להרגעה נקודתית של חרדה- כלומר, במספר השעות שלאחר נטילת התרופה בלבד. אין לה שום השפעה בטווח הארוך, מלבד העובדה שהיא ממכרת, ושלאחר תקופה מסוימת יש להעלות את המינון כדי לקבל את אותו אפקט (כלומר, השפעתה יורדת). לא כך הוא הדבר לגבי תרופות נגד דיכאון, שמפחיתות סימפטומים הן של דיכאון והן של חרדה, בטווח הארוך (החל משלושה שבועות מזמן התחלת השימוש).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו