חרדה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה.
    אוהד
    16/02/2012

    היי לפני מספר חודשים חטפתי התקף חרדה שבעקבותיו הגעתי לבית חולים כי לא ידעתי מה קורה לי. מאז לא חטפתי עוד התקף אבל אני נוטה לדכאונות הרגשת ניתוק מהמציאות חוסר ריכוז בעיות בזכרון רעידות בגוף מידי פעם .. רציתי לברר האם אפשר לטפל בזה והאם זה יכול להחמיר למחלות נפש אחרות. בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה. - תגובה

    שרון לויט
    16/02/2012

    היי אוהד,
    התחושות שאתה מתאר נפוצות מאוד אצל הסובלים מהתקפי חרדה. ייתכן שאתה סובל כעת ממצבים של חרדה ללא התקפים. בהחלט ניתן לטפל בכך, כאשר הטיפול המומלץ הוא התנהגותי קוגניטיבי (אתה יכול לקרוא בהרחבה על טיפול כזה, בחרדות ובהתקפי חרדה, באתר שלי). לעיתים נהוג לשלב גם טיפול תרופתי, שניתן על ידי פסיכיאטר (אך לא חובה). הרעיון הוא, שבשלב מסוים יהיה ניתן להפסיק בהדרגה את נטילת הטיפול התרופתי, כאשר ישנן תוצאות טובות לטיפול ההתנהגותי- קוגניטיבי. אם נוטלים רק טיפול תרופתי, קיים סיכוי גדול שההפרעה תחזור עם הפסקת נטילת התרופה.
    בנוסף, סובלים רבים חוששים שהחרדה יכולה לגרום להם "להשתגע". בדרך כלל אין שום סכנה לכך. הפרעות חרדה יכולות להעלות את הסיכון להתפתחות בעיות אחרות כגון דיכאון, אם האדם סובל גם מפגיעות לדיכאון (פגיעות גנטית, או חווה דיכאון בעבר). כמו- כן, בהתאם לנסיבות יכולות להתפתח גם הפרעות חרדה אחרות. אין סיבה להילחץ מכך, הטיפול המתאים הנו קצר- טווח יחסית ויש לו אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו