מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדה , ניתוק .....ליאת04/03/2012
שלום , אני בת 17 וחצי ..
יש לי חרדות נוראיות מלאבד דברים , ממוות ...
פעם זה היה בא פעם בכמה חודשים ולא הייתי מבינה מזה .. אבל עברתי תהליך ארוך שכלל בו תקופות של דיכאון נוראייי בכדי להבין מה מקור הפחד ... שהייתי קטנה היה לי אח שראיתי בו הדמות הסמכותית , הוא היה מכור לסמים והמצב בבית היה נוראי בעקבות כך .. הוריי לא הצליחו להשתלט על המצב .. לכן ראיתי בו הדמות הסמכותית והאהובה והוא איכזב כל פעם מחדש עד שנכנס לכלא לתקופה ארוכה ... וזאת הייתה האכזבה הגדולה מכולן ... אף פעם לא התמודדתי עם זה .. נשאר בי רק הכעס והאכזבה והכל בפנים ובשנה הזאת זה התפרץ ... יש לי בן זוג שאני מרגישה כלפיו כעס נוראי ורצון אפילו לפגוע בו ולפעמים אני מרגישה כאילו הוא לא אמיתי ... אני יודעת שאני בחיים לא יעשה לו משהו ואני יודעת שהמחשבות שלי הן לא הגיוניות אבל הן מטרידות אותי נורא ופוגעות לי בזוגיות ... אני מפחדת מהחיים , פוחדת להתמודד עם קשיים ... חושבת מה יקרה שיהיו לי ילדים בעתיד , חושבת מה יהיה בצבא ... פוחדת להפגע שוב ולהתאכזב כי לא יהיו לי את הכוחות להתמודד ... יש לי תחושות של ניתוק מהמציאות והרבה מחשבות לא הגיוניות ומציקות ..אני מרגישה כאילו אני מסתובבת בתוך חלום וכולם הם רק אשליה הם לא אמיתיים ... אני יודעת שזה לא הגיוני כמובן אבל אני מפחדת רק מהמחשבה שזה היה לי בראש ! אני לא יודעת איך להתמודד עם זה ומה לעשות ... אני מנהלת חיים שגרתיים לגמרי אבל החרדות והתחושות האלה לא נותנות לי מנוחה .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה , ניתוק ..... - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל04/03/2012היי ליאת,
צר לי מאוד לשמוע על החוויות הלא נעימות שעברת. את מאוכזבת מהוריך על חוסר יכולתם להתמודד עם המצב בבית. את מאוכזבת מאחיך שסיפק לך דמות של אדם בוגר, סמכותי ותומך וכעת לא נמצא שם בשבילך כי מסתבר לך שהוא לא היה מספיק אחראי. סביר להניח שחוויות אלו גרמו לך לאובדן בטחון באחרים כשאת כל כך זקוקה לו. היום את מאוכזבת מחברך ומאוד כועסת עליו. יתכן ואת מחפשת דמות שתוכלי להשען עליו ומצב השני דמויות בסביבתך מאכזבות אותך כי לא ממלאות את הצוכים שלך. כאשר את לא מצליחה להתמודד עם קונפליקט זה את לחוצה, כועסת וכו'. מצבים בהם המציאות גוברת על יכולתנו וכוחותנו להתמודד איתה אנו מגיבים בתופעה של ניתוק הנקראת בשפה המקצועית דיסוציאציה. זאת תגובה לא נעימה ואף מפחידה אך כלל לא מסוכנת. עליך ללמוד, לפתח ולחזק רדכי התמודדות עם החיים. כישורים אלה ישפר את ההתמודדות העכשיוית ויתרמו לפיתוח החוסן האישי שיעזור לך בהמשך החיים.
אני ממליצה על טיפול פסיכולוגי.
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

