רק חייבת לשפוך קצת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רק חייבת לשפוך קצת
    קורל
    07/03/2012

    אני אמא לשתי בנות, בהריון מתקדם עם עוד אחד
    אני מרגישה שאני בדיכאון.. מאז ומתמיד.....
    בתור ילדה, זה היה בעיות חברתיות, השמנה, שערות ייתר, ביטחון עצמי ברצפה.
    בתור בוגרת ירדתי במשקל, הפכתי סטודנטית מצטיינת, הרגשתי יותר טוב עם עצמי, אבל תמיד מאוד לבד.
    ואז הכרתי מישהו, מצאתי עבודה בתחום של התואר, רק שהבחור שהכרתי די קשה הרבה פעמים, ואף פעם לא הרגשתי שמפקנים אותי כמו שצריך ( ואולי אני מצפה למשהו שלא קיים?) בעבודה גיליתי שאני גרועה. אני לא מסוגלת להתרכז ומאוד לא פרודקטיבית. אני גם ממש שונאת את העבודה הזו
    ואז התחתנתי, ונולדה לי ילדה מקסימה. רק ששאת התחיל הקושי.. אין לי כח לגדל ולהשקיע, אני עושה כמה שנאי יכולה אבל הולכת המון לאמא שלי שתעזור.
    אני כמעט לט משאירה אותה לבד אצל אמא שלי, תמיד איתי...
    חזרתי לעבודה ושוב נכנסתי להריון ושוב ילדה מקסימה, שוב הולכים לאמא שתעזור.
    רק שמההריון השני כבר לא חזרתי לעבוד, פוטרתי ומאז לא מצאתי עבודה
    היום אני לא עובדת, בלי חברים, די לבד כל היום
    כשבאות הבנות אין לי כח אליהן, אין לי יום אחד חופשי....גם כשאמא שלי עוזרת לי זה תמיד צמוד אלי.
    בגלל שאני לא עובדת אף אחד לא חושב שמגיע לי חופש. הם לא אומרים את זה, רק מתנהגים ככה
    נמאס לי לגדל ילדים
    אני רוצה חופש לבד.. בלי אף אחד, אבל מה עושים עם הילדים כשאני בחופש???..
    אני ככ לבד בעולם
    אני כ"כ עייפה מהחיים
    נמאס לי לשמוע בכי וצעקות של ילדים שרוצים כל מה שאני לא מוכנה לתת
    הכל סוגר עלי, לא בא לי לעשות כלום, גם לא מטלות יומיומיות, אני רק רוצה לישון ולאכול
    והכי גרוע.. זה הולך להיות עוד יותר גרוע, כי עוד מעט יהיה עוד ילד.
    ובנוסך, אני קמצנית נורא, אז אני לא הולכת לטיפול ולא מביאה בייביסיטר.
    אני לא באמת מצפה שייענו לי, כי אין מה להגיד. כל מה שיכולים להגיד ייסתר בגלל שאני קמצנית....
    אבל לפחות הוצאתי קצת קיטור.
    כתבתי את מה שכתבתי בבכי ,לפעמים זה עוזר לבכות קצת.. מקווה שיעזור הפעם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק חייבת לשפוך קצת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק חייבת לשפוך קצת - תגובה

    שרון לויט
    07/03/2012

    היי קורל,
    צר לי לשמוע על מצבך הקשה. באמת לא קל להתמודד עם החיים כאשר ברקע קיימות בעיות רבות, וכשככל הנראה אינך חשה בנוח עם עצמך.
    כל שניתן להציע לך בשלב זה הוא לחזק את ידייך, ובנוסף להזכיר לך שהבחירה אם להיות פסיבית או אקטיבית היא שלך. כרגע, את בוחרת להיות פסיבית, וזה בסדר. נראה כי את מכירה בכך ומכירה במחיר שאת משלמת על כך. אני מקווה, שיום אחד תבחרי לנקוט בפעולות כדי לשנות את חייך. אם וכאשר זה יקרה, את מוזמנת לבקש ייעוץ והכוונה בפורום לגבי צעדייך הבאים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו