מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רק חייבת לשפוך קצתקורל07/03/2012
אני אמא לשתי בנות, בהריון מתקדם עם עוד אחד
אני מרגישה שאני בדיכאון.. מאז ומתמיד.....
בתור ילדה, זה היה בעיות חברתיות, השמנה, שערות ייתר, ביטחון עצמי ברצפה.
בתור בוגרת ירדתי במשקל, הפכתי סטודנטית מצטיינת, הרגשתי יותר טוב עם עצמי, אבל תמיד מאוד לבד.
ואז הכרתי מישהו, מצאתי עבודה בתחום של התואר, רק שהבחור שהכרתי די קשה הרבה פעמים, ואף פעם לא הרגשתי שמפקנים אותי כמו שצריך ( ואולי אני מצפה למשהו שלא קיים?) בעבודה גיליתי שאני גרועה. אני לא מסוגלת להתרכז ומאוד לא פרודקטיבית. אני גם ממש שונאת את העבודה הזו
ואז התחתנתי, ונולדה לי ילדה מקסימה. רק ששאת התחיל הקושי.. אין לי כח לגדל ולהשקיע, אני עושה כמה שנאי יכולה אבל הולכת המון לאמא שלי שתעזור.
אני כמעט לט משאירה אותה לבד אצל אמא שלי, תמיד איתי...
חזרתי לעבודה ושוב נכנסתי להריון ושוב ילדה מקסימה, שוב הולכים לאמא שתעזור.
רק שמההריון השני כבר לא חזרתי לעבוד, פוטרתי ומאז לא מצאתי עבודה
היום אני לא עובדת, בלי חברים, די לבד כל היום
כשבאות הבנות אין לי כח אליהן, אין לי יום אחד חופשי....גם כשאמא שלי עוזרת לי זה תמיד צמוד אלי.
בגלל שאני לא עובדת אף אחד לא חושב שמגיע לי חופש. הם לא אומרים את זה, רק מתנהגים ככה
נמאס לי לגדל ילדים
אני רוצה חופש לבד.. בלי אף אחד, אבל מה עושים עם הילדים כשאני בחופש???..
אני ככ לבד בעולם
אני כ"כ עייפה מהחיים
נמאס לי לשמוע בכי וצעקות של ילדים שרוצים כל מה שאני לא מוכנה לתת
הכל סוגר עלי, לא בא לי לעשות כלום, גם לא מטלות יומיומיות, אני רק רוצה לישון ולאכול
והכי גרוע.. זה הולך להיות עוד יותר גרוע, כי עוד מעט יהיה עוד ילד.
ובנוסך, אני קמצנית נורא, אז אני לא הולכת לטיפול ולא מביאה בייביסיטר.
אני לא באמת מצפה שייענו לי, כי אין מה להגיד. כל מה שיכולים להגיד ייסתר בגלל שאני קמצנית....
אבל לפחות הוצאתי קצת קיטור.
כתבתי את מה שכתבתי בבכי ,לפעמים זה עוזר לבכות קצת.. מקווה שיעזור הפעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק חייבת לשפוך קצת - תגובה
שרון לויט07/03/2012היי קורל,
צר לי לשמוע על מצבך הקשה. באמת לא קל להתמודד עם החיים כאשר ברקע קיימות בעיות רבות, וכשככל הנראה אינך חשה בנוח עם עצמך.
כל שניתן להציע לך בשלב זה הוא לחזק את ידייך, ובנוסף להזכיר לך שהבחירה אם להיות פסיבית או אקטיבית היא שלך. כרגע, את בוחרת להיות פסיבית, וזה בסדר. נראה כי את מכירה בכך ומכירה במחיר שאת משלמת על כך. אני מקווה, שיום אחד תבחרי לנקוט בפעולות כדי לשנות את חייך. אם וכאשר זה יקרה, את מוזמנת לבקש ייעוץ והכוונה בפורום לגבי צעדייך הבאים.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

