מחשבות אובדניות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחשבות אובדניות
    נטע
    08/03/2012

    שמי נטע ,בת20, החיים שלי היו יפים עד לפני חודשיים! מגיל 0 תמיד אהבתי את עצמי כולם החמיאו לי, התקבלתי לכמה סוכנות דוגמנות קיבלתי המון פידבק וצומי מהסביבה ! מעולם לא היה חסר לי דבר כולל אושר!!! תמיד החיוך היה נסוך על פני הייתי יפה קורנת כולם היו מתמגנטים אלי בשניות. לפני חודשיים בגלל כאבי בטן התחלתי לקבל סטרואידים ומאז עליתי כמה קילוגרמים בעקבות תאבון מוגבר. מאז אני מתקשה להרדם , מתקשה להתעורר אני לא מרוכזת אני לא קולטת אני לא אני!אני לא רוצה לראות אנשים !אני מבריזה לחברים אני כועסת על עצמי אני שונאת את עצמי אני לא יכולה לראות את עצמי במראה אני רוצה רק לישון ולא לקום בבוקר !!!
    מיום ליום אני מרגישה שזה יותר ויותר חזק ממני והדבר היחיד שאני רק מנסה למצוא לעצמי זה הדרך לקבר !
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחשבות אובדניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות אובדניות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2012

    נטע שלום,

    לפי מה שאת מתארת כשהתחלת טיפול בסטרואידים מצבך החמיר. יתכן והשינוי נובע מסיבה זו. אני מציעה שתתיעצי עם הרופא שנתן לך את הטיפול. קראתי מספר מחקרים שמראים קשר בין נטילת סטרואידים להופעת דיכאון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו