מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בנזעי חשמליואב15/03/2012
היי,
אני מטופל כבר הרבה זמן בויאפקס, אחרי שציפרלקס לא עזר. התרופה עזרה לתקופה מסויימת, אבל הפסיקה להיות אפקטיבית (ניסיתי גם להעלות מינון). יש לי התקפי דיכאון ואובדנות ברמה יומיומית עכשיו. מישהו שלא רוצה שאני אתאבד התחנן שאני אטופל בנזעי חשמל. אז כמה שאלות:
א. איפה מומלץ לבצע טיפול כזה?
ב. כמה הוא עולה, ללא ביטוח רפואי?
ג. האם אפשר לעשות אותו ולהעלים את העובדה הזו מהצבא? (אני בקבע)
תודה,
יואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליואב
צחי16/03/2012תנסה DEEP TMS בשלוותה . ה DEEP TMS הוא הרבה יותר עמוק מ TMS רגיל ואן לו תופעות לוואי כמעט והוא פשוט עובד בצורה מדהימה ועל דכאון ועוד בעיות נפשיות הוא לא מצריך אישפוז .. יואב לידעתי טיפול בנזעי חשמל עושים רק באישפוז ולכן זה ירשם ויכול להשפיעה על עתידך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בנזעי חשמל - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל16/03/2012היי יואב,
טיפול בנזעי חשמל עושים במסגרת של בית חולים תחת הרדמה מלאה עם פסיכיאטר ורופא מרדים. טיפול זה לא עולה כסף. לאחר הטיפול נדרשת התאוששות של מספר שעות. הטיפול מצריח פתיחת תיק רפואי.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלות נוספות
יואב17/03/2012א. האם יש צורך באשפוז?
ב. האם יש חובת דיווח לצבא?
ג. בחינם? גם אם זה לא דרך קופ"ח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלות נוספות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/03/2012יואב שלום,
א. האדם מגיעה בבוקר למספר שעות בלבד. הפרוצדורה עצמה לוקחת כחצי שעה, לאחר מכן התאוששות של כשעה וחוזרים הביתה לנוח.
ב. אין חובה לדווח לצבא.
ג. עושים זאת בבית חולים פסיכיאטרי בחינם.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף
יואב17/03/2012האם יש טלפונים לבירורים וקביעת תורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/03/2012נדרשת הפניה של הפסיכיאטר המטפל. הוא גם מפנה אותך לעשות בדיקות דם לצורך ההכנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

