מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לכול הדכאונים ... כנסו חובהצחי16/03/2012
אם אני יצליח לעזור לאדם אחד אז הכול שווה לי.. לפני מספר שנים חליתי בדכאון קשה ומאז אני רק מחפש פתרונות למצבי העומלל ..ניסיתי כמעט הכול וכלום לא עזר ..לפני מספר חודשים ניכנסתי למחקר של DEEP TMS שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נישמע , פשוט שמים לך קסדה על הראש ואתה לא מרגיש כמעט כלום מעבר לזה שיש לך עיקצוצים [ באמת שלא נורה ולא מרגישים שום כאב ]המדהים הוא שלפני שנה ניסיתי את אותו הטיפול וזה לא עזר לי מכוול שזה היה TMS רגיל , להפתעתי הDEEP TMS עשה לי פלאים בכך שכול טיפול וטיפול הדכאון ניחלש ונעלם .. [ ההבדל בן TMS רגיל לבין DEEP TMS הוא ש TMS רגיל פועל בעומק סינטימטר 1 או 2 בעומק המוח וממחקרים זה עדין לא מספיק כי מרכז כול הבעיות הנפשיות האמתיות נימצאים ב 5 או 6 סינטמטרים בעומק המוח וה- DEEP TMS מגיע לעומק זה בלבד ]ולכן הוא נוגע בבעיה עצמה ולא רק בסמטומים .. היום אני אדם חדש לגמרי ..ידוע לי שהמחקר יסתיים בהצלחה ועוד מעט יתחילו טיפולים DEEP TMS בתשלום [ ללא צורך באישפוז .. טיפול והביתה ].. נישבע לכם אן לי שום קשר לחברה ולא יוצא לי מזה כלום .. אבל הטיפולים האלו שווים כול שקל ..זה הטיפול האמיתי שיכול להוציא אותך לאט לאט באמת מהדכאון ..ומנסיון שלי שמדובר בדכאון קשה . מוזנח וכרוני אז התרופות כמעט שלא עוזרות בכלל .. יש מכונים שעובדים בשיטה הישנה של TMS רגיל שזה פחות יעיל והפקטיבי ..שימו לב .. אם עזרתי למשהו אז הצלחתי .. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לפרטים נוספים
ג׳ודי24/07/2012איך אפשר לקבל את הטיפול? למי פונים? ועוד הרבה שאלות... תוכל להשאיר לי מייל שלך או משהו..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל יש שתי קבוצות
גלית02/08/2012אחת מקבלת פלסבו והשניה את הגירוי המגנטי.
היית בקבוצת הניסוי?
זה בשלוותה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לטיפול בגרייה מגנטית
ג׳ודי05/08/2012לא הייתי בניסוי, פשוט קראתי על זה באינטרנט ואני מאוד מעוניינת אבל מברורים שערכתי זה עדיין לא במסגרת טיפולית אלא במסגרת מחקר- ניסוי.. יש לך פרטים על הניסוי בשלוותא, טלפון משהו? אני ממש נואשת ומבחינתי אולי גם הסיכוי האחרון של לחיים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לגודי לגבי ה deep tms
צחי14/08/2012אז ככה , הטיפול בשלוותא כניסוי כבר ניגמר ועכשיו זה במסגרת טיפול אמיתי לגמרי ולא פלסבו או ניסוי או משהו כזה אלה את מקבלת טיפול אמיתי 100 אחוז , הענין שזה בתשלום ולא זול בכלל [ בערך 500 ש"ח לטיפול וצריך 20 טיפולים ] ככה שצריך להכין בערך 10.000 ש"ח - הטלפון שלהם הוא 097470337 יש שם מישהו בשם רווית שעונה לטלפונים בין השעות 12 בצהריים לשעה 15 בצהריים .. בהצלחה והלוואי שהמידע הזה יעזור לך או למשהו מהקוראים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכול הדכאונים ... כנסו חובה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/08/2012צחי שלום,
תודה ששיתפת אותנו ואני מאוד שמחה לשמוע שהטיפול עזר לך. אם זאת. חשוב לי לציין שקיימים טיפולים נוספים שהוכיחו את עצמם כיעילים לטיפול בדיכאון למשל, טיפול בנוירופידבק. סוג טיפול זה מכוון לשפר פעילות חשמלית של המוח על מנת לשפר תקשורת בין התאים במוח כתוצאה מכך המוח עובד יותר טוב והאדם מרגיש יותר טוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוירופידבק
אורח14/08/2012רציתי לדעת עד כמה זה עוזר ל או סי די. אני סובל מהמחלה ויש לי טקסים מחשבתיים של דיכוי פעולות טבעיות של הגוף ודיכוי רגשות . מתן פקודות מאולצות להמנע מהתחושות הנ"ל וכפיה להתנתק מהסובבים עד לרמה של העתר קשר חברתי ורגשי. הסבל בלתי ניתן לתיאור. אני בטיפול תרופתי שעזר במידה חלקית. סיבי טי עזר להפחית טקסים פיזיים (אולי) אבל 0 תוצאות לטקסים האחרים שתיארתי. אנא עצתך. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוירופידבק - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/08/2012שלום לך,
ישנם מחקרים של תאורי מקרים שמדווחים על הצלחה בטיפול על ידי נוירופידבק עבור OCD. כך למשל, מחקר שפורסם ב 2011 מדווח כי מתוך 36 מטוםלים עם OCD שטופלו בנוירופידבק 33 דווחו על שיפור והקלה משמעותית עד כדי שחרור מוחלט מהטקסים שגרמו להם למצוקה במשך שנים רבות. ישנם עוד הצלחות נוספות שתועדו בספרות המקצועית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

