מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקפי חרדהג'ני20/03/2012
אחרי ביקור אצל פסיכיאטר הופנתי לטיפול CBT.הלכתי לטיפול 3 פעמים והרגשתי אחרי כל טיפול במצב נוראי,נבהלתי ופשוט הפסקתי לקבוע פגישות עם המטפלת וברחתי ממני,הפסקתי לענות לטלפונים שלה.
הייתי מרגישה אחרי טיפול כאילו אני הולכת שתי צעדים אחורה ואז צעד קדימה.לא הייתי מסוגלת יותר להתמודד עם מה שהיה קורה לי אחרי פגישות איתה.
היום אני כבר לא חווה את כל הדברים שחוויתי בהתחלה...אני מדחיקה פשוט את הכל.
אני כרגע לומדת מבוא לפסיכולוגיה,ואחד הדברים שהמרצה אחד שהפחיד אותי הוא שלכל אדם יש מנגנון הגנה של הדחקה,ההדחקה דורשת אנרגיה.אני מפחדת שבשלב מסויים אני לא אצליח להדחיק דברים והכל יתפוצץ לי בפנים.
כל שיעור מקשה עליי ומבלבל אותי.בזמן האחרון יש לי קשיים להרדם...הדפיקות לב המואצות לא נותנות לי להרדם.אני מפחדת שההתקפי חרדה יחזרו שוב,אני לא רוצה לחזור לקחת כדורים בשביל שאוכל לישון...אני גם מפחדת לחזור לטיפול,אני לא רוצה שוב להתמודד עם כל הדברים שכל כך התאמצתי להדחיק.
רציתי גם לשאול מה לעשות שאני הולכת לישון והלב דופק חזק ואני לא מצליחה להרדם.
בבקשה תעזרו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל21/03/2012שלום לך,
הקושי שלך להירדם ודפיקות הלב יכולים להיות קשורים לחרדה. כאשר החרדה תטופל נהשינה תשתפר מעצמה. בנוסף, לפי מה שאת מתארת נראה שאת מתקשה להתמודד עם חוויות, מצבים, מידע ועוד. יתכן הדבר נובע ביטחון עצמי נמוך, חוסר אמונה ביכולת שלך להתמודד, חוסר אמונה במסוגלות עצמית. אם תחזקי את הבסיס האישיותי, תשפרי תפיסה עצמית את תרגיש הרבה יותר חזקה. אם הטיפול עם המטפלת הקודמת לא צלח נסי מטפל /ת אחר / ת.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסי לפנות להומאופת בקופת החולים
נורמה22/03/2012לרוב סוגי החרדות יש מענה שלם בהומאופתיה
בכול הקופות עובדים הומאופתים מוסמכים שיוכלו לתת לך מענה
שינה טובה היא אחד הדברים שהכי מהר משתפרים בטיפול
בהצלחה
נורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

