נסיון נואש אחרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נסיון נואש אחרון
    מנחם
    30/03/2012

    אני פשוט חסר אונים, פעם חשבתי שאני לא חייב להתמודד עם בעיות לבד , ובשביל זה יש פסיכולוגים ופסיכיאטרים שעוזרים , וגם אנשים אחרים , ואז עם השנים הבנתי שהכל בולשיט אחד גדול , אולי הם נותנים הרגשה נינוחה בטיפול , סוג של "אל תדאג, הכל בשליטה" , אבל בתאכלס , אין להם משהוא ממשי להציע , תמיד אותם משפטים " אני מבין שקשה לך" "זה בטח לא נעים ככה" "אני יכול לנסות להבין מה אתה מרגיש" "זה בטח עוד יותר מקשה כשאתה עם זה לבד" ,וכל מיני משפטים שהם למדו בעל פה בלימודים שלהם, ואחרי זה שאלות על הילדות וכל מיני דברים שלא קשורים בכלל (כן הם ממש ממש לא קשורים ברוב המקרים) לא בגלל שאני מטופל זה אומר שאני טמבל , להפך , לאנשים טיפשיים אין דאגות ואין בעיות , אז בקיצור זה הכל בלבול שכל

    בקיצור , אני סובל מבעיה של עצבים , אני חסר סבלנות , ויש לי בעיה שקשה לי להגדיר אותה , אני תמיד תמיד עם צורך לזוז או להתשגע , אני חייב לרוץ , לשחות , לשחק כדורגל וכדורסל ,באם הבריכה סגורה ואין עם מי לשחק , אז אני משתגע , אני לא יכול להתרכז , אני מרגיש , וזאת הרגשה נורא נורא לא נעימה , אני מרגיש שאף אחד לא הצליח להבין את הבעיה שלי , לא המשפחה ולא החברים וגם לא הפסיכיאטרים והפסיכולוגים, כבר כמה חודשים שאני מנסה לטפל בבעיה , ונדמה שאני לבד במערכה נגד כל העולם , ככל שאנסה לתאר את התסכול שלי , זה לא יספיק כדי להסביר כמה הוא גדול , אני פשוט משתגע , לא מצליח למצוא פתרון , ועצם זה שאני לא מוצא פתרון , מתסכל אותי עוד יותר, ובנתיים זה נראה שאין לזה פתרון , הפתרון היחיד הוא שאזכה בלוטו ואקנה בריכה פרטית ומכון כושר פרטי ומגרש פרטי ו"אקנה" חבר'ה שיוכלו לשחק איתי , זה לא משהוא שאני באמת יכול להחליט (לזכות בלוטו)

    יש לי פסיכולוגית שמחרפנת לי את המוח ואין לה שום פתרון , היא לא עוזרת לי בגרוש , יש לי פסיכיטאר שנתן לי תרופה אחרי כמה דקות שיחה , מאוד עצבן אותי שלקח לו 4 דקות לאבחן ולרשום תרופה בכזאת מהירות , זה הראה לי שהוא לא רציני בכלל , הוא נתן לי אנפראניל , לקחתי אותה יום אחד והפסקתי כי זה פשוט הרג לי את החשק המיני , ולא בא לי להפסיק את אחד הדברים היחידים שמסוגלים להרגיע אותי לפעמים , גם ניסיתי הומאופטים שדחפו לי צמחים ושאר ירקות שלא עוזרות כלל וכלל

    לא היה לי גם כוח לפנות לפה , אני כבר מכיר קצת את התגובות פה "צר לי על הרגשתך , תנסה טיפול cbt,, יש להם היום כלים להתמודד ..... , הבחורה שאני מטופל אצלה היא גם cbt , וזה בולשיט אחד גדול ,בכל אופן למרות זאת נסיתי , אולי ואולי למישהוא יש משהוא חדש להציע

    תודה , מנחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיון נואש אחרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיון נואש אחרון - תגובה

    שרון לויט
    30/03/2012

    היי מנחם,
    האם ניסו אי פעם להפנות אותך לנוירולוג? ייתכן שהבעיה שלך קשורה בסימפטומים של הפרעת קשב וריכוז היפראקטיבית, ולכך יש פתרון נוירולוגי מעבר לטיפול CBT. יש לעבור אבחון ספציפי לבעיה זו כדי לאתר אותה. מעבר לכך, היה מועיל אם היית מוסיף מידע לגבי אבחנתם של אנשי המקצוע לגביך- איך הם רואים את הבעיה שלך. לבעיות קונקרטיות קיימים בדרך כלל פתרונות קונקרטיים, שיכולים לשפר רבות את המצב, גם אם אינם מעלימים לחלוטין את הבעיה בחלק מהמקרים.
    לדעתי, בכל הנוגע לפסיכותרפיה, הסבר מפורט לגבי שיטת הטיפול וכיצד היא עשויה לעזור לך, ובנוסף הכנת תכנית טיפולית מפורטת שגם אתה וגם המטפל/ת מסכימים לגביה, היתה מועילה מאוד. אם כבר היית אצל מספר מטפלים שלא עזרו לך, ייתכן שצורת העבודה לא היתה כזו. הכנת תכנית בתחילת הטיפול יכולה לתת לך אינדיקציה לגבי ההתאמה של שיטת הטיפול לבעיותיך ולרצונותיך, ויכולה לחסוך לך אי נעימויות בהמשך. בנוסף, ייתכן שלא היתה "כימיה" בינך לבין המטפלים שהיו לך עד כה, והדבר פגע בהצלחת הטיפול, ובכלל באמונתך בו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו